خبر فوری

 
 
وزیر هوانوردی پاکستان: نواز شریف با چهار سفارتخانه خارجی در لندن روابط برقرار کرده است
کد خبر :1985919807

21:42 1399/07/13


برچسب ها : اپوزیسیون, ارتش پاکستان, پاکستان, غلام سرور خان, نواز شریف, هند, وزیر هوانوردی,

غلام سرور خان وزیر هوانوردی پاکستان مدعی شد که نواز شریف نخست وزیر پیشین پاکستان طی ارتباط و دیدار با مقامات چهار سفارتخانه خارجی در لندن، در حال فعالیت علیه پاکستان و سازمان های پاکستانی است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| غلام سرور خان وزیر هوانوردی پاکستان مدعی شد که نواز شریف نخست وزیر پیشین پاکستان طی ارتباط و دیدار با مقامات چهار سفارتخانه خارجی در لندن، در حال فعالیت علیه پاکستان و سازمان های پاکستانی است. وی افزود: با استفاده از تمامی منابع، نواز شریف را به کشور بازگردانده و او را در دادگاه احضار خواهیم کرد. نخست وزیر پیشین مجرم ملی، می خواهد پاکستان را به غلامی هند در آورد. نواز شریف گزارش های بیماری خود را مدیریت کرده است و باید علیه هرکسی که مسئول است اقدام شود. وی ضمن توصیف رهبران اپوزیسیون به گلوله های شلیک شده بی خطر، بیان داشت که نواز شریف به پاکستان و نهادهای ملی تهمت میزند. هندوستان می خواهد پاکستان را تقسیم کند و نخست وزیر سابق نیز به بازیچه آنها تبدیل شده است.

وزیر فدرال پاکستان با محکوم کردن سخنان نواز شریف و فضل الرحمن علیه ارتش پاکستان، خانواده نواز شریف را بزرگترین مفسدان اقتصادی آسیا دانست و افزود: نواز شریف با تمامی مقامات سیاسی و نظامی حین حکومتش درگیری داشت، اینها افرادی هستند که از پاکستان می خورند و علیه آن نیز توطئه می کنند.

ارسال نظر

 
1