خبر فوری

 
وزیر هند : حمله هوایی هند در پاکستان خسارت جانی به همراه نداشت
کد خبر :323794149

15:38 1397/12/12


برچسب ها : پاکستان, هند,

اپوزیسیون حزب حاکم هند طی درخواست های متعددی از دولت خواستار ارائه ویدیو و یا کلیپ حمله بر مقر جیش محمد و کشته شدن 300 تروریست شده است.


 

به گزارش راز نیوز، اپوزیسیون حزب حاکم هند طی درخواست های متعددی از دولت خواستار ارائه ویدیو و یا کلیپ حمله بر مقر جیش محمد و کشته شدن 300 تروریست شده است. اعضای احزاب مخالف حزب حاکم در بیانیه هایی می گویند : اگر دولت واقعا مقر تروریست ها را هدف قرار داده است پس باید ویدیو و یا تصویری از این حمله و خسارت های وارده نیز ارائه دهد.
سرندرا جیت سینگه اهلوالیه وزیر هند طی بیانیه ای اذعان داشت که حمله هوایی هند در خاک پاکستان تنها برای هشدار بوده و خسارت جدی به همراه نداشته است.
وی با مطرح کردن سوالی ابراز داشت که آیا مودی موفق به کشتن 300 تروریست شده است؟ آیا سخنگوی حزب بی جی پی چنین بیانیه ای داده است؟

قبل از این، عضو پارلمان هند خطاب به مودی نخست وزیر این کشور خواستار ارائه مدارک و شواهد حمله به بالاکوت شده و در ادامه افزود : به نخست وزیر پاکستان عمران خان بابت نشان دادن مسیر جدید برای همسایه خوب بودن سپاس گذاریم.
از طرفی یکی دیگر از اعضای پارلمان هند، بابت آزادی خلبان هندی، از عمران خان تشکر کرد.

لازم به ذکر است که هند طی حمله هوایی در شب میانی 22 و 23 بهمن ماه سال جاری به داخل کشور پاکستان مدعی شده بود که مقر نظامی مرکزی جیش محمد را طی این حمله هدف قرار داده است که درپی آن 300 تن از شبه نظامیان و فرماندهان مهم این گروهک به هلاکت رسیده اند.

ارسال نظر

 
1