خبر فوری

 
 
وزیر دارایی پاکستان: دولت مصمم برای دستیابی به اهداف ثبات و رشد پایدار اقتصادی از طریق فرآیند مشاوره است
کد خبر :1403994373

16:28 1400/02/03


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, شوکت ترین, مدیر کشوری بانک جهانی, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

شوکت ترین وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان طی دیدار با ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی اظهار داشت که دولت فدرال پاکستان مصمم برای دستیابی به اهداف ثبات و رشد پایدار اقتصادی از طریق فرآیند مشاوره است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شوکت ترین وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان طی دیدار با ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی با بیان اینکه دولت فدرال پاکستان مصمم برای دستیابی به اهداف ثبات و رشد پایدار اقتصادی از طریق فرآیند مشاوره است، افزود: سالهاست بانک جهانی از طریق اصلاحات نهادی و توسعه سرمایه انسانی نقش اساسی در تامین مدیریت و ارائه خدمات در پاکستان دارد.

وی در ادامه ضمن تمجید از کمک به موقع بانک جهانی به پاکستان در برهه دشوار کووید19، افزود: نخستین نشست شورای مشورتی اقتصاد ملی برگزار شده است و در آن تصمیم به احیای بخش های تولیدی اقتصاد گرفته شد. شورای مشورتی اقتصادی در برنامه ریزی های اقتصادی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رشد پایدار و جامع اقتصادی کمک خواهد کرد.

گفتنی است مدیر کشوری بانک جهانی ضمن عرض تبریک به شوکت ترین به منظور انتصاب وی به سمت وزارت دارایی، از دولت پاکستان بابت همکاری با بانک جهانی جهت تکمیل سریع پروژه و برنامه های جاری آن در پاکستان، تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1