خبر فوری

 
 
وزیر دارایی پاکستان در دیدار سفیر مصر: خواهان توسعه روابط اقتصادی با مصر هستیم
کد خبر :558545777

11:52 1400/06/03


برچسب ها : پاکستان و مصر, سفیر مصر, شوکت ترین, طارق دهروگ, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

شوکت فیاض احمد ترین وزیر دارایی و درآمد دولت فدرال پاکستان در دیدار سفیر مصر در اسلام آباد بر عزم پاکستان برای گسترش روابط اقتصادی و همکاری های تجاری با مصر تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شوکت فیاض احمد ترین وزیر دارایی و درآمد دولت فدرال پاکستان در دیدار سفیر مصر در اسلام آباد بر عزم پاکستان برای گسترش روابط اقتصادی و همکاری های تجاری با مصر تاکید ورزید.

بر اساس جزیئات منتشر شده، طارق محمود دهروگ سفیر مصر در اسلام آباد روز گذشته با شوکت فیاض احمد ترین وزیر دارایی و درآمد دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و قاهره در زمینه هیا مختلف اقتصادی، تجاری و سیاسی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات دو کشور با تاکید بر اینکه سطح روابط تجاری موجود میان پاکستان و مصر رضایت بخش نیست برای انجام اقدامات موثر جهت توسعه بیش از پیش روابط اقتصادی دوجانبه توافق نمودند.

دو طرف همچنین برای انجام اقدامات جهت تشکیل شورای تجاری پاکستان و مصر و همچنین ارتقاء روابط میان وزارت خانه های دارایی دو کشور توافق کردند.

شوکت ترین در جریان این دیدار با اشاره به سطح روابط دوستانه موجود میان پاکستان و مصر خاطرنشان کرد: پاکستان خواهان توسعه روابط و گسترش سطح همکاری های خود با مصر در زمینه تجاری و اقتصادی است.

وی افزود: پاکستان دارای روابط نزدیک و دوستانه با کشورهای عربی می باشد و حجم همکاری تجاری میان دو طرف باید بیش از پیش گسترش یابد.

در ادامه این دیدار دو طرف به بررسی ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای ارتقاء سطح تجارت میان دو کشور پرداختند، دو طرف با متمرکز نمودن توجه خود بر روی محصولاتی همچون پنبه و برنج نسبت به انجام اقدامات پس از مشاوره با شرکتهای مرتبط توافق کردند.

وزیر دارایی پاکستان با ابلاغ پیام دوستانه برای همتای مصری خود ابراز داشت: دو کشور باید به منظور دستیابی به اهداف توسعه و پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی با یکدیگر همکاری نمایند.

طارق محمود دهروگ سفیر مصر در اسلام آباد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از وزیر دارایی پاکستان بر عزم دولت مصر برای انجام اقدامات موثر جهت تقویت روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1