خبر فوری

 
 
وزیر برنامه ریزی پاکستان: شرکت‌های کره‌ای می‌توانند با راه اندازی مراکز تحقیقاتی از استعداد جوانان پاکستانی بهره‌مند شوند
کد خبر :1618195932

12:50 1401/06/25


برچسب ها : احسن اقبال, پاکستان و کره جنوبی, سرمایه گذاری خارجی, سفیر کره جنوبی, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان,

وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان طی سخنانی در نشست انجمن تجارت زیرساخت 2022 پاکستان_کره از سرمایه گذاران کره‌ای برای حضور در بخش‌های مختلف پاکستان دعوت به عمل آورد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان طی سخنانی در نشست انجمن تجارت زیرساخت 2022 پاکستان_کره از سرمایه گذاران کره‌ای برای حضور در بخش‌های مختلف پاکستان دعوت به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، احسن اقبال وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان طی اظهاراتی در نشست انجمن تجارت زیرساخت 2022 پاکستان_کره با بیان اینکه پاکستان و کره جنوبی دارای روابط دیرینه و دوستانه هستند عنوان داشتند: بزرگراه لاهور اسلام آباد که توسط شرکت کره‌ای ساخته شده است نشانه‌ای از روابط دوستانه میان دو کشور است.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای حجم تبادلات تجاری میان پاکستان و کره جنوبی خاطرنشان کرد: جهان امروز بیش از سیاست، توجه خود را بر روی اقتصاد متمرکز نموده است.

وزیر برنامه ریزی پاکستان در ادامه با دعوت از شرکت‌ها و سرمایه گذاران کره‌ای برای حضور و مشارکت در بخش‌های مختلف انرژی، بهداشت و درمان، آموزش و غیره تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای جوانان و نوجوانان در کشور، شرکت‌های کره‌ای می‌توانند با ایجاد مراکز تحقیقاتی و طراحی از مهارت‌ها و توانمندی‌های جوانان پاکستانی بهره‌مند شوند.

وی افزود: پاکستان و کره جنوبی باید دانشگاه مدرن گاندرا را در منطقه تکسلا راه اندازی نمایند، دانشگاهی که بزرگ‌ترین پروژه از نظر تمدن ما به شمار خواهد رفت.

وی در پایان از سفارت کره جنوبی برای برگزاری موفقیت‌آمیز نشست انجمن تجاری تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1