خبر فوری

 
 
وزیر امور مذهبی پاکستان: حادثه سیالکوت یک اقدام شرم آور بوده و نخست وزیر پاکستان شخصا درحال پیگیری می باشد
کد خبر :1891125521

14:09 1400/09/23


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, پیر نور الحق قادری, سیالکوت, وزیر امور مذهبی پاکستان, کمیساریای عالی سریلانکا,

پیر نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان روز دوشنبه 22 آذر طی دیدار با کمیساریای عالی سریلانکا، ضمن ابراز تاسف و عرض تسلیت و اظهار همدردی قلبی، اظهار داشت: قتل فجیع مدیر سریلانکایی در سیالکوت اقدامی شرم آور است .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پیر نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان روز دوشنبه 22 آذر طی دیدار با کمیساریای عالی سریلانکا، ضمن ابراز تاسف و عرض تسلیت و اظهار همدردی قلبی، اظهار داشت: قتل فجیع مدیر سریلانکایی در سیالکوت اقدامی شرم آور است که هیچ جامعه ای چنین اقداماتی را نمی پذیرد. این حادثه به ما یادآوری کرد که چه مقدار به گسترش هماهنگی مذهبی، تحمل و گفتگو نیاز داریم.

وی افزود: در کنفرانس برگزار شده با محوریت "ترویج صلح در جوامع مسلمان" طی روزهای گذشته در امارات متحده عربی حضور داشتم، در این کنفرانس من کلماتی برای محکوم کردن این حادثه نداشتم، خاندان من نیز هدف حملات تروریستی قرار گرفته است که منجر به شهید شدن تعدادی از افراد شد. عمران خان نخست وزیر پاکستان علاقه شخصی دارد تا این پرونده را در اسرع وقت به نتیجه منطقی برساند.

کمیساریای عالی سریلانکا در این بین اظهار داشت که شاهد متحد بودن ملت و دولت پاکستان علیه این حادثه بوده ایم، و به همراه تمامی اقشار، رهبران دینی نیز این حادثه را محکوم کردند و دولت و مردم سریلانکا از تلاش های پاکستان مطمئن هستند.

ارسال نظر

 
1