خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه پاکستان طی یک سفر 2 روزه عازم مصر شد
کد خبر :843822929

11:21 1399/11/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و مصر, پاکستانی های مقیم مصر, پنجاب, تجار مصر, سفر شاه محمود قریشی به مصر, شاه محمود قریشی, قاره آفریقا, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه مصر,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی یک سفر 2 روزه عازم مصر شد. وی طی این سفر با وزیر امور خارجه مصر، تجار مصر و پاکستانی های مقیم مصر دیدار و گفتگو می کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی یک سفر 2 روزه عازم مصر شد. وی طی این سفر با وزیر امور خارجه مصر، تجار مصر و پاکستانی های مقیم مصر دیدار و گفتگو می کند.

وزیر امور خارجه پاکستان پیش از عزیمت به مصر در یک پیام ویدیویی گفت: من به دعوت همتای مصری خود عازم مصر خواهم شد. مصر یک کشور مهم در جهان اسلام و دروازه ورود به قاره آفریقا می باشد. افزایش روابط با کشورهای آفریقایی یکی از اولویت های پاکستان به شمار می رود. امکانات لازم برای افزایش روابط دو جانبه پاکستان و مصر وجود دارد و من خواهان بازدید از دانشگاه الازهر مصر برای افزایش روابط در زمینه آموزش هستم.

وی افزود: روابط پاکستان و مصر دوستانه و برادرانه بوده و روابط پاکستان با این کشور از چندین دهه پیش برقرار بوده است. روابط دو جانبه دو کشور بر اساس باورها، تمدن ها و ارزش های مشترک ترسیم شده است.

ارسال نظر

 
1