خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه پاکستان: استراتژی آمریکا برای کمک به پاکستان در خصوص FATF چیست؟
کد خبر :1872316719

18:43 1398/10/29


برچسب ها : FATF, پاکستان و آمریکا, پکن, چین, گروه ویژه اقدام مالی, نشست,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در بیانی طی گفتگو در رابطه با گروه ویژه اقدام مالی، با مطرح کردن سوالی، از دولت آمریکا پرسید که استراتژی آمریکا برای کمک به پاکستان در اجلاس آتی گروه ویژه اقدام مالی در شهر پکن چین، چیست؟


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در بیانی طی گفتگو در رابطه با گروه ویژه اقدام مالی، با مطرح کردن سوالی، از دولت آمریکا پرسید که استراتژی آمریکا برای کمک به پاکستان در اجلاس آتی گروه ویژه اقدام مالی در شهر پکن چین، چیست؟ آمریکا در رابطه با اجلاس پکن چه اقداماتی را انجام خواهد داد، که موجب کمک به پاکستان شود؟ دونالد ترامپ سپتامبر سال گذشته در دیدارش با عمران خان گفته بود که باید پاکستان را کمک کرد، بنابراین اجلاس آتی FATF در شهر پکن چین، حائز اهمیت بسزایی برای پاکستان است.
وزیر امور خارجه، در ادامه افزود: با مقایسه عملکرد 10 ماهه دولت در رابطه با اف ای تی اف با عملکرد 10 ساله قبل، اگر آن را مقایسه کنید، خواهید دانست که دولت فعلی چه اقدامات جدی در این رابطه انجام داده و توانسته به صورت جدی خواسته های FATF را برآورده کند. دولت فعلی اقدامات کافی در این زمینه انجام داده است.

رسیدن هیئت پاکستانی به چین برای شرکت

هیئت پاکستانی به منظور شرکت در نشست آتی گروه ویژه اقدام مالی در تاریخ 1 بهمن طی نشست سه روزه، به چین رسیده است. هیئت پاکستانی شامل افسران سازمان ملی مبارزه با تروریسم (نکتا)، گمرک، بانک دولتی، واحد نظارت مالی (اف ام یو)، وزارت امور خارجه و وزارت کشور است.
این مذاکرات به طور زنده از تاریخ 1 الی 3 بهمن در پکن برگزار می‌شود و هیئت پاکستانی به ریاست حماد اظهر وزیر امور اقتصادی فدرال در این نشست شرکت خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1