خبر فوری

 
 
رایزنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای هلندی خود در خصوص مسئله کشمیر
کد خبر :1397080023

10:18 1398/05/26


برچسب ها : پاکستان و هلند, جامو و کشمیر, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه رایزنی های خارجی با همتایان کشورهای مختلف، با وزیر امور خارجه هلند نیز در خصوص مسئله کشمیر و اقدامات هند در این منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه رایزنی های خارجی با همتایان کشورهای مختلف، با وزیر امور خارجه هلند نیز در خصوص مسئله کشمیر و اقدامات هند در این منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده وزرای امور خارجه پاکستان و هلند در گفتگوی تلفنی با یکدیگر تازه ترین جزئیات منطقه کشمیر و فعالیت های هند در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگوی تلفنی با ستف بلوک وزیر امور خارجه هلند اظهار داشت: دولت هند در حال نقض پیمان آتش بس و جنایت علیه مردم کشمیر می باشد و با اقدامات خود در تلاش برای برهم زدن امنیت منطقه است، هند با استفاده از فشار و قدرت خواهان تغییر تناسبت جمعیتی در منطقه کشمیر است.

وزیر امور خارجه هلند نیز در این گفتگو با ابراز نگرانی در خصوص وخامت اوضاع در منطقه کشمیر، تلاش های پاکستان برای کاهش تنش در منطقه را مورد تمجید قرار داد و بر حل تمامی مسائل مورد اختلاف از طریق گفتگو و مذاکره تاکید کرد.

 

ارسال نظر

 
1