خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه عربستان: سفر نخست وزیر پاکستان از اهمیت بسزایی برخوردار است
کد خبر :447955023

14:12 1400/02/19


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, عربستان سعودی, عمران خان, فیصل بن فرحان آل سعود, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور خارجه عربستان سعودی,

شاهزاده فیصل بن فرحان السعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی طی مصاحبه خصوصی با شبکه خبری 92 پاکستان، سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی را حائز اهمیت بسزایی خواند و گفت: این مهم ترین سفر در طول تاریخ روابط میان دو کشور است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاهزاده فیصل بن فرحان السعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی طی مصاحبه خصوصی با شبکه خبری 92 پاکستان، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پاکستان برای پایان اسلام هراسی، اظهار داشت که سازمان همکاری اسلامی OIC سازمان مهمی است که نقش آن برای مقابله با اسلام هراسی مهم است. محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نیز تمایل به سفر به پاکستان را دارد. علاوه بر سفر ها در سطوح عالی رتبه، در سطح دیگر مقامات نیز سفر ها انجام خواهد شد.

وی در ادامه سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی را حائز اهمیت بسزایی خواند و گفت: تشکیل شورای عالی برای همکاری اقتصادی و امنیتی بسیار مهم است. این مهم ترین سفر در طول تاریخ روابط میان دو کشور است. در این سفر تمرکز بر افزایش همکاری اقتصادی، سرمایه گذاری و تجارت متمرکز بود.

وی افزود: گفتگو برای مقابله با اسلام هراسی میان جامعه جهانی بسیار ضروری است، برای مقابله با آن، گفتگو با کشورهای اسلامی ضروری است. خوشحالیم که پاکستان درحال کار بر مولفه پایان دادن به اسلام هراسی است. پاکستان و عربستان سعودی به صورت مشترک در حال کار برای حل مسائل پیش روی امت اسلامی هستند، همچنین برای مقابله با اسلام هراسی، سازمان همکاری اسلامی نیز درحال فعالیت است.

ارسال نظر

 
1