خبر فوری

 
 
وزیر ارشد ایالت پنجاب: پاکستان و ترکیه دو دوست حقیقی هستند
کد خبر :1046656023

12:39 1401/04/16


برچسب ها : آنکارا, اسلام آباد, بهداشت, پاکستان و ترکیه, حمزه شهباز شریف, روابط دوجانبه, سروزیر, همکاری, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

هیئتی از کشور ترکیه به رهبری سلامی کیلک مدیرکل وزارت بهداشت ترکیه برای اتحادیه اروپا و امور خارجه با حمزه شهباز شریف وزیرارشد ایالت پنجاب در حضور امیر اوزب سرکنسول ترکیه دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئتی از کشور ترکیه به رهبری سلامی کیلک مدیرکل وزارت بهداشت ترکیه برای اتحادیه اروپا و امور خارجه با حمزه شهباز شریف وزیرارشد ایالت پنجاب در حضور امیر اوزب سرکنسول ترکیه دیدار کرد.

گفتنی است در این نشست در مورد امور مورد علاقه مشترک و افزایش همکاری در بخش بهداشت گفتگو و در زمینه گسترش همکاری ها در زمینه ارائه تسهیلات استاندارد برای نظام پزشکی خانواده، پرستاری، واکسیناسیون و مراقبت های بهداشتی توافق انجام پذیرفت.

حمزه شهباز در این بین دیدار با مقامات ترکیه ای را باعث خوشحالی خود عنوان کرد و با بیان اینکه پاکستان و ترکیه دو کشور دوست برادر در تمامی فصول و برهه ها هستند، اظهار داشت: مجددا خواستار اوج بخشیدن به مناسبات با ترکیه هستیم. ماموریت ما ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت به مردم پنجاب است و به دنبال استفاده از تجربه ترکیه در سیستم های استاندارد مراقبت های بهداشتی هستیم.

سلامی کیلک ضمن دعوت از وزیرارشد ایالت پنجاب برای سفر به ترکیه، خاطر نشان ساخت که ترکیه در گذشته نیز با دولت محلی ایالت پنجاب در زمینه بهبود سیستم بهداشت همکاری داشته و در آینده نیز همکاری خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1