خبر فوری

 
 
وزارت خارجه پاکستان اتهامات افغانستان در خصوص حمله قندهار را رد کرد
کد خبر :495405670

11:46 1398/04/29


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, سخنگوی وزارت خارجه, قندهار, محمد فیصل,

وزارت خارجه پاکستان با رد اتهامات آژانس اطلاعاتی افغانستان در خصوص برنامه ریزی حمله قندهار در خاک پاکستان آن را بر خلاف تلاش های سران دو کشور جهت حل مسائل مشترک دانست.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز وزارت خارجه پاکستان با رد اتهامات آژانس اطلاعاتی افغانستان در خصوص برنامه ریزی حمله قندهار در خاک پاکستان آن را بر خلاف تلاش های سران دو کشور جهت حل مسائل مشترک دانست.

دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان پس از اتهام زنی های آژانس اطلاعات افغانستان علیه پاکستان با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود در پیامرسان توییتر اظهار داشت: «پاکستان تمامی اتهامات بی اساس در خصوص حمله اخیر در افغانستان را رد می کند».

وی افزود: اتهام زنی های عمومی علیه پاکستان، بر خلاف تلاش های رهبران دو کشور برای همکاری دوجانبه میان سرویس های اطلاعاتی و حل دیگر مسائل کشورهای افغانستان و پاکستان است.

وی تاکید کرد: پاکستان هرگونه حمله تروریستی در افغانستان را محکوم می کند و امیدوار است هر دو کشور به تلاش های خود جهت برپایی امنیت در افغانستان و منطقه ادامه دهند.

لازم به ذکر است پس از انجام حمله تروریستی در قندهار،آژانس اطلاعات افغانستان(NDS) با انتشار بیانیه ای مدعی شد برنامه ریزی این حمله در شهر چمن واقع در ایالت بلوچستان پاکستان صورت گرفته است.

بخوانید: امنیت ملی افغانستان: حمله طالبان در قندهار در پاکستان طرح‌ ریزی شده بود

ارسال نظر

 
1