خبر فوری

 
 
ورود عمران خان به عربستان وامکان قرض گرفتن نفت معادل دوملیارد دلار
کد خبر :1133203024

21:30 1397/06/27


برچسب ها : پاکستان, دو ملیارد, دوره, شاہ عربستان, عربستان سعودی, عمران خان, قرض, نفت,

خست وزیر پاکستان عمران خان برای اولین دوره دو روزه به عربستان رسید


 

ورود عمران خان به عربستان وامکان  قرض گرفتن نفت  معادل دوملیارد دلار

 

مدینه منوره : نخست وزیر پاکستان عمران خان برای اولین دوره دو روزه به عربستان رسید

 به گزارش راز نیوز به نقل از جیو نیوز نخست وزیر پاکستان عمران خان برای اولین دوره خود به عربستان رسید۔ فرماندار شهر مدینه  فیصل بن عمران از عمران خان استقبال کرد همچنین سفیر پاکستان هشام بن صدیق و مقامات سعودی و افسران کونسلگری برای استقبال عمران خان حضور داشتند۔

در این دوره وزیر خارجه پاکستان  شاه محمود قریشی، وزیر دارای اسد عمر، وزیر اطلاعات، مشیر تجارت عبدالرزاق داود  با عمران خان در این دوره حضور دارند۔

عمران خان با مقامات دیگر پاکستان اول به زیارت حرم رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم خواهد رفت و نماز مغرب را درآن مکان خواھد خواند۔

 عمران خان امروز برای انجام عمره به مکه مکرمه می رود و در مکه مکرمه با مقامات عربستانی دیدار خواهد کرد همچنین عمران خان با شهروندان پاکستانی مقیم عربستان هم دیدار خواهد داشت۔

ناگفته نماند که نخست وزیر پاکستان به دعوت شاه عربستان سلمان بن عبدالعزیز و ولی عهد عربستان محمد بن سلمان به عربستان آمده است۔

نخست وزیر پاکستان با دبیر کل  سازمان همکاری اسلامی (او آئی سی) جنرال دکتر یوسف بن احمد هم ملاقات خواهد کرد ۔

 

عمران خان در این دوره در باری مسائل معیشتی با مقامات عربستانی رای زنی خواهد کر۔ عمران خان و هیئت همراه وه پر امید هستند که عربستان سعودی معادل دو ملیارد نفت بعنوان قرض به پاکستان خواهد داد۔ همچنین مقامات پاکستانی باور دارند که اگر عربستان این نفت را بعنوان قرض داد عمارات متحده عرب هم بعنوان قرض به پاکستان نفت خواهد داد۔

 ناگفته نماند که نخست وزیر پاکستان عمران خان به دعوت ولی عهد عمارات متحده عرب به این کشور خواهد رفت۔

 

ارسال نظر

 
1