خبر فوری

 
 
واکنش پاکستان به امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو
کد خبر :1917301331

10:10 1399/05/25


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و فلسطین, زاهد حفیظ چودری, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان,

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم اشغالگر صهیونیستی ابراز داشت: این تحولات اثرات گسترده ای را به دنبال خواهد داشت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم اشغالگر صهیونیستی ابراز داشت: این تحولات اثرات گسترده ای را به دنبال خواهد داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زاهد حفیظ چودری سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز گذشته در بیانیه ای با اشاره به توافق امارات متحده عربی و رژیم اسرائیل مبنی بر عادی سازی روابط میان دو کشور گفت: ما توافقنامه مربوطه را مورد بررسی قرار دادیم، این تحول بزرگی است که نتایج وسیعی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: پاکستان از تمام حقوق قانونی مردم فلسطین از جمله حق خودمختاری حمایت کامل می کند، ایجاد ثبات و امنیت در خاورمیانه از نخستین اولویت های پاکستان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان خاطرنشان کرد: پاکستان برای ایجاد ثبات و امنیت پایدار و عادلانه از راهکار حل سیاسی مسائل بر اساس قطعنامه های سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی حمایت نموده است، پاکستان همواره مواضع خود را با مد نظر قرار دادن حقوق و آرمان های مردم فلسطین و  امنیت و ثبات منطقه بیان نموده است.

ارسال نظر

 
1