خبر فوری

 
واکنش پاکستان به اقدام انگلیس جهت قرار دادن پاکستان در فهرست کشورهای ریسک بالای پولشویی
کد خبر :1503022337

17:09 1400/01/23


برچسب ها : انگلیس, پاکستان و انگلیس, پولشویی, تامین مالی تروریسم, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, مبارزه با تامین مالی تروریسم, وزارت امور خارجه پاکستان,

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به قرار گرفتن پاکستان در فهرست 21 کشور پرخطر از سوی کشور انگلیس، اظهار داشت: برآورد انگلیس از پاکستان مبتنی بر واقعیت ها نیست.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به قرار گرفتن پاکستان در فهرست 21 کشور  ریسک بالای پولشویی و تامین مالی تروریسم از سوی کشور انگلیس، اظهار داشت: پاکستان به تکمیل شرائط گروه ویژه اقدام مالی بسیار نزدیک بوده و 24 مورد از 27 شرائط اف ای تی اف را اجرایی کرده است و اقدامات پاکستان شاهد بر تعهد مبارزه با پولشویی و تامین مالی ضد ترور می باشد.

وی افزود: امیدواریم انگلیس علاوه بر تجدیدنظر در مقررات خود باتوجه به واقعیت ها ، از انگیزه های سیاسی و اقدامات نادرست خودداری خواهد ورزید. وزارت امور خارجه مقررات اصلاح قانون پولشویی و تامین مالی ترور (با ریسک بالا) 2021 را بررسی کرده است، درحالیکه برآورد انگلیس از پاکستان مبتنی بر حقیقت و واقعیت نیست.    

 

بخوانید: پاکستان در فهرست 21 کشور پرخطر قرار گرفت

ارسال نظر

 
1