خبر فوری

 
واکنش وزارت امور خارجه پاکستان نسبت به اظهارات مشاور امنیت ملی افغانستان
کد خبر :425637734

14:08 1400/03/29


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و افغانستان, پنجاب, زاهد حفیظ چودری, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, مشاور امنیت ملی افغانستان, مصاحبه, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان به اظهارات مشاور امنیت ملی افغانستان که پاکستان را به دخالت در امور داخلی افغانستان متهم کرد واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | وزارت امور خارجه پاکستان به اظهارات مشاور امنیت ملی افغانستان که پاکستان را به دخالت در امور داخلی افغانستان متهم کرد واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کرد.

زاهد حفیظ چودری سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در مصاحبه با رسانه ها گفت: جامعه بین المللی اقدامات پاکستان در زمینه ی مذاکرات صلح افغانستان را تصدیق کرده است.

وی افزود: اظهارات بی ادبانه و بی فایده ی مشاور امنیت ملی افغانستان نگران کننده می باشد زیرا وی با بیان این اظهارات، پیشرفت های بدست آمده در مذاکرات صلح افغانستان را نادیده گرفته و به معنای از بین بردن عامدانه ی این مذاکرات می باشد.

وی با مخاطب قرار دادن مشاور امنیت ملی افغانستان خاطرنشان کرد که در برنامه اقدام افغانستان و پاکستان برای صلح و همبستگی، تفاهم متقابل حاصل شده است. در این برنامه ی اقدام مشترک، دو طرف به عدم اتهام زنی به طرف مقابل و استفاده از کانال های دولتی به منظور گفتگو در مورد تمام جوانب روابط دو جانبه ملزم شدند.

ارسال نظر

 
1