خبر فوری

 
 
واکنش مقامات و شخصیت های سیاسی پاکستان به شهادت سید علی رضا عابدی
کد خبر :275955061

10:10 1397/10/05


برچسب ها : حمله تروریستی, سید علی رضا عابدی, کراچی,

مقامات و شخصیت های سیاسی مختلف پاکستان، در واکنش به حمله تروریستی به سید علی رضا عابدی، عضو سابق پارلمان پاکستان و به شهادت رسیدن وی با انتشار پیام هایی جداگانه، ضمن محکوم نمودن این اقدام بزدلانه تروریست های تکفیری، شهادت سید علی رضا عابدی را تسلیت گفتند.


کراچی: مقامات و شخصیت های سیاسی مختلف پاکستان، در واکنش به حمله تروریستی به سید علی رضا عابدی، عضو سابق پارلمان پاکستان و به شهادت رسیدن وی با انتشار پیام هایی جداگانه، ضمن محکوم نمودن این اقدام بزدلانه تروریست های تکفیری، شهادت سید علی رضا عابدی را تسلیت گفتند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان

صفحه رسمی حزب حاکم پاکستان در توییتر طی پیامی اعلام کرد: عمران خان نخست وزیر پاکستان با محکوم نمودن این حمله تروریستی و اظهار تاسف عمیق در خصوص شهادت سید علی رضا عابدی، خواستار ارائه گزارش از مقامات مربوطه شد.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان نیز با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در توییتر اظهار داشت: من حمله تروریستی  به دوست خوبم سید علی رضا عابدی عضو سابق پارلمان را شدیدا محکوم میکنم و نسبت به فوت وی اظهار تاسف مینمایم.

انا لله و انا الیه راجعون

در این لحظه غم انگیز برای بازماندگان وی، دست به دعا میبرم که خداوند متعال، به آنان صبر دهد.

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند نیز در واکنش به این حمله تروریستی، خواستار ارائه گزارش مربوط به این حادثه، از رئیس پلیس ایالت سند شد.

فاروق ستار عضو مجلس پارلمان پاکستان

فاروق ستار، از رهبران سابق حزب جنبش ملی متحد(MQM) و عضو فعلی مجلس پارلمان پاکستان در خصوص به شهادت رسیدن سید علی رضا عابدی گفت: بار دیگر زنجیره ترور افراد برجسته و گرانمایه در کراچی آغاز شده است.

وی با حالتی غمناک و گریان در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: قتل وحشیانه و ظالمانه سید علی رضا عابدی، بیانگر تروریستی بودن این حمله است.

وی با انتقاد از وضعیت اقدامات امنیتی و حفاظتی سید علی رضا عابدی افزود: من سید علی رضا عابدی را همانند فرزند خود میدانستم، وی فرزند و آینده پاکستان بود، چرا برای حفظ جان وی، اقدامات امنیتی صورت نگرفته است، در حالی که تروریست ها آزادانه قادر به انجام علمیات های خود در سطح شهر میباشند.

بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان(PPP)

بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان در واکنش به این حمله تروریستی، با خانواده و بازماندگان اظهار همدردی کرد و به آنان تسلیت گفت.

وی گفت: قتل سید علی رضا عابدی، تلاش برای برهم زدن امنیت است.

وی خواستار بازداشت هرچه فوری عاملان این حمله تروریستی توسط سازمان های مربوطه شد.

ارسال نظر

 
1