خبر فوری

 
 
واکنش مقامات بلندپایه پاکستان به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اسلام آباد
کد خبر :1666169270

09:17 1397/08/06


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان, رژیم صهیونیستی, شاه محمود قریشی, عارف علوی,

در پی نشر خبرهای مبنی بر حضور یک هواپیمای خصوصی اسرائیلی در اسلام آباد، مقامات مختلف پاکستان به این خبر واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرده اند.


اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان ،در پی نشر خبرهای مبنی بر حضور یک هواپیمای خصوصی اسرائیلی در اسلام آباد که گفته میشود این هواپیما متعلق به نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده و مدت 10 ساعت در فرودگاه اسلام آباد توقف داشته است،مقامات مختلف پاکستان به این خبر واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرده اند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان پیش از عزیمت به ترکیه در گفتگو با خبرنگاران گفت:موضوع فلسطین و غزه آنقدر حساس است که باعث شده است پاکستان در کنار فلسطینیان باشد،زیرا جنایت های غزه و کشمیر را کسی در دنیا بازگو نمیکند.

وی در ادامه در واکنش به حضور یک هواپیمای خصوصی اسرائیلی در اسلام آباد گفت:کسانی که این خبر را منتشر کرده اند،خودشان مطمئن نیستند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در واکنش به این خبر اظهار داشت:این یک خبر بی اساس و شایعه است،تردید در خصوص این خبر اعلام شده است و بیش از این درباره این موضوع صحبت نخواهد شد.

وی افزود:بحث در خصوص موضوعی که هیچ حقیقتی ندارد بی فایده است.

از سوی دیگر سازمان صدور مجوز حمل و نقل هوایی پاکستان(CAA) نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که خبرهای پرواز هواپیمای اسرائیلی به اسلام آباد شایعه ای بیش نیست،هواپیمای خصوصی اسرائیلی در هیچ کدام از فرودگاه های پاکستان فرود نیامده است.

فواد حسین چودری وزیر رسانه

فواد چودری وزیر رسانه دولت پاکستان نیز در واکنش به این خبر،با تکذیب نمودن آن گفت:سازمان صدور مجوز حمل و نقل هوایی(CAA) به طور واضح و صریح اعلام نموده است که هیچ هواپیمای اسرائیلی اجازه ورو به حریم هوایی پاکستان و فرود در فرودگاه های پاکستان را ندارد و نخواهد یافت.

وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:سیاست کنندگان بر اساس اخبار شایعه به دنبال آن هستند تا دولت و ارتش را با یکدیگر درگیر کنند.

وی افزود:دولت های هند و اسرائیل با همکاری با یکدیگر،تلاش کردند تا روز سیاه مردم کشمیر را از پوشش خبری و رسانه ای محو کنند و آن را کمرنگ جلوه دهند.

وی در واکنش به سخنان فضل الرحمن رئیس حزب جمعیت علمای اسلام(ف) ابراز داشت:مولانا فضل الرحمن،با پرداختن به شایعات به دنبال آن است تا روز سیاه متعلق به کشمیر را به فراموشی بسپارد.

آوی شارف سر دبیر خبرگزاری اسرائیلی هاآرتص در صفحه توییتری خود مدعی شده است یک هواپیمای خصوصی متعلق به نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از سفر به مقسط به سمت اسلام آباد پرواز نموده است.

وی با انتشار تصاویری از وبسایت فلایت رادار 24 که پروازهای آنلاین در سطح دنیا را مورد پوشش قرار میدهد مدعی شده است،یک هواپیمای خصوصی بنیامین نتانیاهو از تل آویو به مقصد مسقط پایتخت عمان پرواز نموده است و در آنجا پس از دیدارهای بنیامین نتانیاهو با مقامات بلندپایه عمان،در هنگام بازگشت،این هواپیما تنها 5 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مسقط،مسیر خود را به سمت اسلام آباد تغییر داده است و بر اساس شواهد موجود،این هواپیمای خصوصی اسرائیلی،به مدت 10 ساعت در فرودگاه توقف داشته است.

بخوانید:

جنجال حضور 10 ساعته هواپیمای خصوصی اسرائیلی در فرودگاه اسلام آباد

آیا ایجاد تغییرات جدید در پاکستان،منجر به برقراری روابط با اسرائیل خواهد شد؟

ارسال نظر

 
1