خبر فوری

 
واکنش شیرین مزاری به گزارش یکجانبه آمریکا
کد خبر :710062764

14:39 1397/09/21


برچسب ها : آمریکا, پاکستان,

وزیر حقوق بشر شیرین مزاری در پیامی با محکوم کردن گزارش آمریکا در رابطه با نقض آزادی مذهبی در پاکستان گفت : اگر آمریکا در حقیقت خواستار برطرف کردن نقض آزادی مذهبی است نخست باید به کشورهای متحد خود همچون هندوستان نگاه کند و شکست های خود در افغانستان را نیز بپذیرد.


وزیر حقوق بشر شیرین مزاری در پیامی با محکوم کردن گزارش آمریکا در رابطه با نقض آزادی مذهبی در پاکستان گفت : اگر آمریکا در حقیقت خواستار برطرف کردن نقض آزادی مذهبی است نخست باید به کشورهای متحد خود همچون هندوستان نگاه کند و شکست های خود در افغانستان را نیز بپذیرد. نخست وزیر پاکستان عمران خان اعلام کرده اند که پاکستان دیگر همچون اسلحه کرایه ای در دست دیگران استفاده نخواهد شد.

شیرین مزاری وزیر حقوق بشر پاکستان با محکوم کردن تصمیم آمریکا در رابطه با قرار دادن پاکستان در لیست کشورهای نقض کننده آزادی مذهبی گفت : آیت رفتار آمریکا جز فشار آوردن سیاسی چیز دیگری نیست. آمریکا در تلاش برای افزایش فشار تمسخر آمیز خود بر پاکستان است.

وی افزود،. آیا آمریکا نقض آزادی بیان در اتحادیه اروپا را نمی بیند؟ این درحالی است که عبادتگاه مذاهب نیز در آنجا بسته می شود، هندوستان نیز اجازه ورود مردم به مکان های مذهبی را نمی دهد، درحالی که پاکستان از ورود زائرین هندو به پاکستان برای زیارت اماکن مقدسشان خوش آمدید می گوید.

ارسال نظر

 
1