خبر فوری

 
 
واکنش حقیرانه ولیعهد عربستان به اظهارات جنجالی دونالد ترامپ
کد خبر :2025605183

13:24 1397/07/14


برچسب ها : آمریکا, دونالد ترامپ, عربستان سعودی, محمد بن سلمان,

آمریکا در حق ما بذل و بخشش نمیکند و ما بهای تمامی تجهیزات نظامی خریداری شده را پرداخته ایم.


 

ریاض:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس،محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر نابودی عربستان ظرف مدت 2 هفته در صورت عدم حمایت آمریکا از سعودی گفت:آمریکا در حق ما بذل و بخشش نمیکند و ما بهای تمامی تجهیزات نظامی خریداری شده را پرداخته ایم.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در مصاحبه با مجله بلومبرگ گفت:ما از زمان آغاز روابط خود با آمریکا بهای هر چیزی را به صورت کامل پرداخته ایم.

وی با رد اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت:ادعاهای دونالد ترامپ درباره عربستان سعودی بسیار خنده آور است،آمریکا چیزی را به خیرات نمیکند،ما از آمریکا تجهیزات نظامی میخریم و بهای آن را میپردازیم.

بن سلمان در ادامه با محکوم نمودن اظهارات ترامپ گفت:این نوع طرز تفکر بسیار اشتباه است و با این قبیل از اظهارات،روابط دو کشور به هم نخواهد خورد،با حل سوء تفاهم ها میتوان روابط مستحکمی را برقرار نمود.

ولیعهد عربستان در پاسخ به یک سوال درباره متحدین عربستان گفت:کشورهای متحد عربستان تحت منافع سیاسی و کشوری خود،هر نوع سخنی را به زبان می آورند و این ناممکن است که هر متحدی صد درصد در کنار شما باشد.

چند روز پیش دونالد ترامپ در سخنرانی خود در تجمع عمومی ایالت می سی سی پی گفته بود که پادشاه عربستان سعودی برای حفاظت از خود باید بهای آن را بپردازد و عربستان بدون حمایت ما دو هفته دوام نخواهد آورد.

ارسال نظر

 
1