خبر فوری

 
 
وام 100 میلیون دلاری بانک توسعه آسیا به پاکستان
کد خبر :1852946266

17:22 1397/06/16


بانک توسعه آسیا به منظور غلبه بر بحران کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در ایالت بلوچستان پاکستان،وام 100 میلیون دلاری اعطا خواهد نمود


 

مانیل:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری سما، بانک توسعه آسیا به منظور غلبه بر بحران کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در ایالت بلوچستان پاکستان،وام 100 میلیون دلاری اعطا خواهد نمود.

بر اساس اعلام بانک توسعه آسیا برای مقابله با بحران کم آبی در ایالت بلوچستان پاکستان،100 میلیون دلار وام در این بانک تصویب شده است.

این بانک همچنین اعلام نموده است که پروژه های تأمین منابع آب در شهر ژوب و ملا در حال انجام است و ما برای توسعه این پروژه ها،این رقم را به عنوان وام به دولت محلی بلوچستان داده خواهد شد که بر اساس آن علاوه بر تأمین آب شرب مردم محلی بلوچستان،کاشت محصولات کشاورزی نیز پر ثمره خواهد شد.

رئیس بانک توسعه آسیا معتقد است کشورهای آسیا و مدیترانه پیشرفت بسیار چشمگیری طی 50 سال گذشته داشته اند و به اهداف توسعه اقتصادی و خاتمه بخشیدن فقر بسیار موفق بوده اند و ما به برنامه های خود برای توسعه و پیشرفت کشورهای آسیایی جامه عمل خواهیم پوشاند.

خطوط هوایی بین المللی پاکستان و کارخانه استیل پاکستان هردو با پیشنهاد و مشاوره های بانک توسعه آسیا اقدام به خصوصی سازی خود نموده اند.

ارسال نظر

 
1