خبر فوری

 
 
هیئت نه نفری شورای همبستگی ملی پاکستان عازم ایران شد
کد خبر :2138879311

20:43 1398/10/24


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و ایران, سردار قاسم سلیمانی, سنی, شورای همبستگی ملی پاکستان, شیعه,

هیئت نه نفری شورای همبستگی ملی پاکستان امروز (سه‌شنبه) از فرودگاه بین المللی لاهور، به ریاست لیاقت بلوچ دبیر کل شورا، به منظور عرض تسلیت به خانواده داغدار سردار حاج قاسم سلیمانی و دیدار با روسای مدارس دینی و علما عازم ایران شد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئت نه نفری شورای همبستگی ملی پاکستان امروز (سه‌شنبه) از فرودگاه بین المللی لاهور، به ریاست لیاقت بلوچ دبیر کل شورا، به منظور عرض تسلیت به خانواده داغدار سردار حاج قاسم سلیمانی و دیدار با روسای مدارس دینی و علما عازم ایران شد. هیئت نه نفره متشکل از علمای شیعه و سنی با اسامی عارف واحدی، پیر صفدر گیلانی، سید ناصر عباس شیرازی، ثاقب اکبر، رضیت بالله، طاهر الرحیم نقشبندی، مشهود سلفی و یک رهبر زن، از فرودگاه لاهور، عازم ایران شدند.
لیاقت بلوچ طی گفتگو با مطبوعات در فرودگاه، پاکستان و ایران را کشورهای همسایه اسلامی دانست و با استعمار جهانی خواندن آمریکا، گفت: آمریکا، پس از انقلاب اسلامی ایران، بازی شیطانی تفرقه بین مسلمین را آغاز کرده است، برای غارت و تصرف منابع کشورهای اسلامی، سلاح، خون و جنگ را تحمیل کرده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جبهه جدیدی را برای حمله به ایران انتخاب کرده است. وی با بیان عاجزی آمریکا در افغانستان، عراق، فلسطین و یمن، از سوء استفاده آمریکا درحاشیه تنش های ایران و عربستان سعودی برای دستیابی به منافع خود خبر داد و افزود: جهان اسلام در حال بیدار شدن و شناخت دوست و دشمن است، حال، آمریکا نمی‌تواند برای مدت طولانی جهان اسلامی را غارت کند.
لیاقت بلوچ در ادامه گفتگو، پایان تنش ها در خلیج را خواسته عالم اسلام عنوان کرد و ابراز داشت: شعله های جنگ خلیج، جهان را در بر خواهند گرفت، اخراج آمریکا از همه کشورهای اسلامی، انتقام واقعی از ایالت متحده آمریکا است. تلاش شورای همبستگی ملی در زمینه اتحاد امت مسلمان، برای حمایت از آن است.

ارسال نظر

 
1