خبر فوری

 
هند هواپیمای بدون سرنشین پاکستانی را سرنگون کرد
کد خبر :615992163

13:45 1397/12/14


برچسب ها : پهباد پاکستان, جنگ هند و پاکستان, نیروی هوایی هند,

نیروی هوایی هند اعلام کرد، روز دوشنبه یک پهباد نظامی متعلق به پاکستان که وارد آسمان هند شده بود را سرنگون کرده است، رسانه های هند از افزایش مجدد تنش ها میان پاکستان و هند خبر داده اند.


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز به نقل از کانال خبرگزاری آسیا، نیروی هوایی هند اعلام کرد، روز دوشنبه یک پهباد نظامی متعلق به پاکستان که وارد آسمان هند شده بود را سرنگون کرده است، رسانه های هند از افزایش مجدد تنش ها میان پاکستان و هند خبر داده اند.

یک جنگنده سوخو-30 متعلق به نیروی هوایی هند پهپاد ناشناخته که حریم هوایی هند را نقض کرده بود را در  نزدیکی شهر بیکانر ایالت راجستان هند سرنگون کرد.

گفته می شود ماموران سازمان اطلاعات پاکستان تلاش داشتند تا با استفاده از اطلاعات دریافت‌ شده توسط این پهپاد موقعیت مراکز نظامی هند در این منطقه را تشخیص کنند.

این دومین تلاش پاکستان در شش روز گذشته برای ارسال یک پهباد بدون سرنشین به هند است.

لازم بذکر است تاکنون هیچگونه بیانیه ای از سوی دو طرف در این باره صادر نگردیده است.

هفته گذشته پس از هدف قرار گرفتن یک اتوبوس حامل نیروهای امنیتی هند توسط یک حمله انتحاری و کشته شدن 40 تن از نیروهای هندی در این حمله، دهلی نو انگشت اتهام را به سوی اسلام آباد نشانه رفته و پس از آن تنش ها و درگیری های لفظی میان مقامات دو کشور باعث شعله ور شدن آتش جنگ میان پاکستان و هند شد.

ارسال نظر

 
1