خبر فوری

 
 
هند : بر خلاف قدرت های خارجی خواهان روابط دوستانه با پاکستان می باشیم
کد خبر :191347612

01:13 1398/02/24


برچسب ها : پاکستان, مذاکرات صلح, نابودی تروریستی, هندوستان,

سشما سوراج : برخی از قدرت های خارجی اجازه نمی دهند که هند با پاکستان رابطه دوستانه داشته باشد ، ما خواهان روابط دوستانه با پاکستان می باشیم.


 

سشما سوراج : برخی از قدرت های خارجی اجازه نمی دهند که هند با پاکستان رابطه دوستانه داشته باشد ، ما خواهان روابط دوستانه با پاکستان می باشیم.

سشما سوراج وزیر امور خارجه هندوستان اظهار داشت : چنین تلاش و کوشش ها از سوی کشور های همسایه امکان پذیر نخواهد بود.

سشما سوراج وزیر امور خارجه هندوستان طی مصاحبه ی خود با خبرنگاران گفت : کشور پاکستان باید با تمام قدرت علیه فعالیت های تروریستی در کشور اقدام نماید تا زمنیه مذاکرات و گفتگو با هندوستان ایجاد شود.

وی در ادامه افزود : پاکستان و هند باید با تلاش یکدیگر فعالیت های تروریستی در منطقه را خاتمه دهند و این اقدام براساس اولویت تصمیم گیری پاکستان انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود : هر زمانی این دو کشور تلاش نمودند که روابط خود را بهبود بخشند برخی از عناصر و قدرت های خارجی با دخالت در امور ، سعی در خراب کردن روابط این دو کشور را داشتند به همین دلیل تا کنون رابطه این دو کشور بی پایدار می باشد.

وی افزود : برخی از قدرت های خارجی سعی در بی پایدار نمودن روابط پاکستان با هند می باشند و همچنین افزود : از این پس شرایط به هر صورتی پیش آید ما باید با یکدیگر رابطه ی دوستانه داشته باشیم و همچنین مذاکرات تنها در محیطی آرام و زمینه صلح امکان پذیر است.

وی در ادامه افزود : خشونت پاکستان در مورد جنگ اکنون تبدیل به عادت شده است در حالی که پیش از این درگیری تنها در خط مرزی اتفاق می افتاد اما در حالی حاضر درگیری به حدی شدت گرفته است که در مرز بین المللی تیراندازی رخ میدهد.

ارسال نظر

 
1