خبر فوری

 
 
هند از پاکستان خواستار تحویل مسعود اظهر شد
کد خبر :1052001572

15:33 1397/12/23


برچسب ها : پاکستان, جیش محمد, هندوستان,

دهلی نو : سشما سوراج وزیر امور خارجه هندوستان خواستار تحویل مسعود اظهر از پاکستان می باشد.


دهلی نو : سشما سوراج وزیر امور خارجه هندوستان خواستار تحویل مسعود اظهر از پاکستان می باشد.

وی گفت : هندوستان تا زمانی که پاکستان علیه گروه های تروریستی موجود در کشور خود و فعالیت های آنان اقدام به جلوگیری ننماید ، هیچ مذاکراتی انجام نخواهد داد.

سشما سوراج وزیر امور خارجه هندوستان طی کنفرانس مطبوعاتی گفت : بعضی از عموم مردم معتقدند که عمران خان نخست وزیر پاکستان به پشتوانه نظام حکومتی پاکستان به روی کار آمده است.

وی افزود : اگر سخاوتمندی عمران خان زبانزد جهانیان است پس مسعود اظهر رهبر حزب جیش محمد را به ما تحویل دهد. ما آماده ی مذاکرات با پاکستان هستیم اما تنها زمانی که پاکستان کشور خود را از گروه های تروریستی پاکسازی نماید به دلیل این که مذاکرات و ماهیت تروریستی دو چیز جداگانه هستند.

همچنین وی افزود : ارتش هند طی عملیات در پاکستان ، مخفیگاه حزب جیش محمد را مورد هدف خود قرار داد اما چرا ارتش پاکستان برای پشتیبانی از جیش محمد ، علیه کشور هند عملیات انجام نمود. وی در ادامه افزود : پاکستان نه تنها به گروه های تروریستی موجود در کشور خود پناه میدهد بلکه اگه کشوری علیه گروه های تروریستی اقداماتی انجام دهد ، پاکستان از طرف تروریست ها به آنان حمله می کند.

سوراج افزود : پاکستان نیاز دارد فعالت ارتش و ISI را زیر نظر گرفته ، کنترل و مدیریت کند تا تنش و درگیری بیشتری با کشور هند به وجود نیاورد.

به یاد داشته باشید که گروه تروریستی جیش محمد در تاریخ 25 بهمن ماه با استفاده از خودروی بمب گذاری شده کنترل از راه دور ، 40 نیروی ارتش هند را مورد هدف قرار داد و کشور هند در جواب در تاریخ 6 بهمن ماه با حمله هوایی در خط مرزی کشمیر منطقه ی پلوامه را مورد هدف بمباران قرارداد و روز آینده ارتش هوایی پاکستان دو هواپیمای جنگی ارتش هند را مورد هدف قرارداد و دو خلبان آن را نیز دستگیر نمود.

ارسال نظر

 
1