خبر فوری

 
 
همکاری های رسانه ای و تولید محتوا محور رایزنی سفیر مصر با وزیراطلاع رسانی و رسانه پاکستان
کد خبر :1169902205

13:36 1400/03/06


برچسب ها : پاکستان و مصر, سفیر مصر, عربستان سعودی, فواد چودهری, فیلم, فیلم سازی, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

طارق محمد دهروگ سفیر مصر با فواد حسین چودری وزیر اطلاع رسانی پاکستان دیدار و گفتگو کرد. فواد حسین چودری در این دیدار ضمن ارائه پیشنهاد همکاری و پروژه های مشترک در بخش فیلم سازی میان کشورهای مصر، عربستان سعودی و پاکستان، گفت: ...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| طارق محمد دهروگ سفیر مصر با فواد حسین چودری وزیر اطلاع رسانی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

فواد حسین چودری در این دیدار ضمن ارائه پیشنهاد همکاری و پروژه های مشترک در بخش فیلم سازی میان کشورهای مصر، عربستان سعودی و پاکستان، گفت: فیلم و تولید مشترک نه تنها باعث تقویت پیوندهای فرهنگی بلکه موجب استحکام روابط برادرانه می شود. وی همچنین پیشنهاد کرد که یک نشست مجازی بین انجمن تولیدکنندگان فیلم پاکستان و مصر برای بحث درمورد همکاری در مینه فیلم های سینمایی برگزار شود.

وی در ادامه ضمن ابراز تمایل به دوبله شدن سریال های پاکستانی به زبان عربی، اظهار داشت که پیش نویس تفاهمنامه همکاری پاکستان و مصر در بخش های رادیو و تلویزیون توسط وزارت اطلاع رسانی ورسانه درحال تکمیل است که این امر باعث هموار شدن مسیر تبادل و رفت و آمد متخصصان تکنیکی و هنرمندان دوکشور می شود.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر بررسی امکانات تله درام میان دو کشور، توافق شد تا ارتباط تلفنی میان فواد حسین چودری و همتای مصری او برگزار شود.

فواد چودری اظهار داشت که دولت پاکستان درحال انجام اقداماتی جهت ساخت دانشگاه رسانه به منظور فراهم کردن آموزش فیلم، رسانه و هنرهای نمایشی ، است.

سفیر مصر پیشنهاد تولید محتوای مشترک و همکاری سه کشور مصر، عربستان سعودی و پاکستان در زمینه فیلم سازی را مورد استقبال قرار داد و همچنین با پیشنهاد وزیر پاکستان در زمینه همکاری برای برنامه های مذهبی مشترک توافق کرد و گفت: پیش از این نیز متخصصان در این زمینه درحال همکاری با پاکستان هستند. وی افزد: منتظر امضای تفاهمنامه همکاری در بخش های تلویزیون و رادیو میان دو کشور هستیم.

ارسال نظر

 
1