خبر فوری

 
 
هلاکت 5 تروریست در شهرستان پلوامه و شهرستان تیلسره کشمیر هند
کد خبر :1196406807

15:50 1400/11/11


برچسب ها : ارتش هند, پلوامه, پلیس هند, تیلسره, تیم خنثی سازی بمب, جیش محمد, خنثی کردن بمب, عملیات مشترک, لشکر طیبه, نیروی ذخیره پلیس مرکزی هند, هلاکت تروریست ها, کشف سلاح و مهمات, کشمیر هند,

5 تروریست از جمله یک فرمانده جیش محمد و یک حامی تروریست در منطقه تاپ شهرستان پلوامه و منطقه چرار شریف شهرستان تیلسره کشمیر هند به هلاکت رسیدند.


سرینگر: به گزارش راز نیوز | 5 تروریست از جمله یک فرمانده جیش محمد و یک حامی تروریست در منطقه تاپ شهرستان پلوامه و منطقه چرار شریف شهرستان تیلسره کشمیر هند به هلاکت رسیدند. یکی از تروریست های به هلاکت رسیده پاکستانی بود.

نیروهای امنیتی، نیروی ذخیره پلیس مرکزی و ارتش هند طی عملیاتی مشترک پس از اطلاع از محل استقرار تروریست ها در منطقه مذکور به محل اعزام شده و آن جا را محاصره کردند.

تروریست ها با مشاهده نیروهای امنیتی و ارتش هند به سمت آن ها تیراندازی کرده و پس از این تبادل آتش تروریست ها قصد فرار از منطقه را داشتند و در خانه غلام قادر میر پناه گرفتند.

نیروهای امنیتی و ارتش هند خانه فرد مذکور را محاصره کرده و شروع به تیراندازی کردند که طی آن 4 تروریست و پناه دهنده به آنان به هلاکت رسیدند.

هویت 5 تروریست هلاک شده مذکور زاهد وانی معروف به عزیر فرمانده مهم جیش محمد و ساکن منطقه کریم آباد شهرستان پلوامه، یک تروریست پاکستانی به نام برادر کفیل معروف به چوتو ساکن پاکستان، وحید احمد ریشی ساکن کدموره شهرستان کاکاپوره و عنایت احمد میر ساکن نائره شهرستان پلوامه می باشد.

تروریست های مذکور از اعضای گروه های تروریستی جیش محمد و لشکر طیبه بوده و در حمله به نیروهای ارتش هند و قتل یک شهروند کشمیری به نام احمد دار نقش داشتند.

از وسایل تروریست های مذکور یک اسلحه M4، 2 اسلحه سری AK، 2 سلاح کمری، سلاح و مهمات و وسلایل ممنوعه کشف و ضبط شد.

در منطقه چرار شهرستان تیلسره نیز نیروهای ارتش، پلیس و نیروی ذخیره پلیس مرکزی هند طی عملیاتی مشترک پس از اطلاع از محل استقرار تروریست ها در منطقه مذکور به محل اعزام شده و طی تبادل آتش یک تروریست به نام بلال احمد خان ساکن منطقه چل براس خان صاحب به هلاکت رسید.

وی در چند حمله تروریستی نقش داشت و از وسایل وی یک اسلحه، 2 خشاب و 5 گلوله کشف و ضبط شد.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی هند در منطقه شندرا شهرستان پونچ ایالت کشمیر هند 200 چاشنی بمب را کشف کرده و تیم خنثی سازی بمب آن ها را خنثی کردند.

ارسال نظر

 
1