خبر فوری

 
هلاکت 4 عضو گروهک تروریستی جماعت الاحرار در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در کویته
کد خبر :1184451800

11:24 1401/07/06


برچسب ها : پلیس بلوچستان, پلیس کویته, تیراندازی, جماعت الاحرار, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, مواد مخدر, هلاکت تروریست ها,

طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق حومه شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان 4 عضو وابسته به گروهک تروریستی جماعت الاحرار کشته شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز| طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق حومه شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان 4 عضو وابسته به گروهک تروریستی جماعت الاحرار کشته شدند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، نیروهای مبارزه با تررویسم اطلاعات محرمانه ای مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در یک دستگاه کامیون توسط تروریست های جماعت الاحرار و تلاش برای انتقال آن از منطقه گلستان قلعه عبدالله به سمت شهر کراچی را دریافت کردند.

وی افزود: به دنبال دریافت این گزارش نیروهای ما در حوالی منطقه گلزار آباد واقع در حوزه استحفاظیه مرکز پلیس شالکوت در منطقه هزار گنجی شهر کویته مستقر شده و با ایجاد مرکز ایست و بازرسی اقدام به جستجوی خودروهای عبوری نمودند.

در این حین پس از عبور خودوری کامیون مذکور از محل ایست و بازرسی، نیروهای مبارزه با تروریسم دستور توقف این خودرو را دادند که با تیراندازی سرنشینان کامیون مواجه شدند. نیروهای مبارزه با تروریسم نیز با حفظ تدابیر امنیتی به تیراندازی متقابل به سوی تروریست ها پرداختند.

در جریان این تیراندازی و تبادل آتش میان دو طرف چهار تن از اعضای وابسته به جماعت الاحرار کشته شده و از آنان مقدار 27 کیلوگرم هروئین، چهار قبضه کلت 9 میلیمتری و 17 عدد فشنگ کشف گردید.

ارسال نظر

 
1