خبر فوری

 
 
هلاکت 4 تروریست در عملیات نیروهای امنیتی در منطقه مستونگ بلوچستان
کد خبر :2087303252

10:15 1399/08/03


برچسب ها : سازمان مبارزه با تروریسم, لشکر جنگوی, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت,

نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در منطقه دشت از توابع مستونگ بلوچستان 4 تروریست خطرناک و تحت تعقیب را به هلاکت رساندند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در منطقه دشت از توابع مستونگ بلوچستان 4 تروریست خطرناک و تحت تعقیب را به هلاکت رساندند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم، بر مبنای اطلاعات محرمانه دریافتی به منزلی واقع در منطقه دشت از توابع شهرستان مستونگ یورش بردند.

به دنبال این عملیات نیروهای امنیتی، تروریست با تیراندازی اقدام به مقابله با نیروهای امنیتی نمودند، در جریان این درگیری 4 تروریست از جمله عبدالکریم کرد از فرماندهان ارشد گروه تروریستی لشکر جنگوی به هلاکت رسیدند.

میر ضیاء لانگو وزیر امور داخلی ایالت بلوچستان در این خصوص خبر داد: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در این عملیات عبدالکریم کرد به همراه سه تن دیگر از اعضای گروه تروریستی لشکر جنگوی را به هلاکت رساندند.

طبق گفته میر ضیاء لانگو عبدالکریم کرد از فرماندهان ارشد لشکر جنگوی بوده که در چندین مورد حمله انتحاری در ایالت بلوچستان از جمله 11 حمله انتحاری در شهر کویته نقش داشته است.

وی بیش از 30 نفر را از افغانستان برای انجام عملیات های انتحاری به پاکستان آورده بود و برای سر وی مبلغ 2 میلیون روپیه به عنوان پاداش از سوی دولت محلی تعیین شده بود.

از تروریست های به هلاکت رسیده تعداد 2 عدد جلیقه انفجاری، یک قبضه کلاشینکف، سه قبضه اسلحه کلت، نارنجک دستی، فتیله انفجاری و مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط گردید.

 

ارسال نظر

 
1