خبر فوری

 
 
هلاکت 3 عضو گروه تروریستی حزب المجاهدین در جریان درگیری با نیروهای ارتش هند
کد خبر :361317253

15:33 1399/02/31


برچسب ها : ارتش هند, پلیس هند, جامو و کشمیر, حزب المجاهدین, نیروهای امنیتی هند,

در جریان درگیری چندین ساعته میان نیروهای امنیتی ارتش هند و شبه نظامیان گروه حزب المجاهدین یک فرمانده این گروه به نام جنید احمد صحرایی به همراه دو عضو دیگر این گروه به هلاکت رسیدند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز| در جریان درگیری چندین ساعته میان نیروهای امنیتی ارتش هند و شبه نظامیان گروه حزب المجاهدین یک فرمانده این گروه به نام جنید احمد صحرایی به همراه دو عضو دیگر این گروه به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی آغاز عملیات نیروهای ارتش هند علیه جدایی طالبان مسلح حزب المجاهدین در منطقه کشمیر دو طرف به درگیری با یکدیگر پرداختند که بیش از 12 ساعت به طول انجامید.

طبق گفته اهالی منطقه نیروهای ارتش و پلیس در جریان این درگیری تمامی منطقه را تحت محاصره خود درآورده و 5 باب منزل متعلق به اهالی منطقه را منهدم نمودند و 10 باب ساختمان دیگر نیز خسارت بسیار شدیدی را متحمل شده اند.

یکی از منابع آگاه هند در این باره خبر داد در جریان این درگیری فرزند یکی از رهبران جدایی طلب کشمیر و جنید احمد صحرایی فرمانده گروه تروریستی حزب المجاهدین به هلاکت رسیدند، علاوه بر این یک عضو دیگر حزب المجاهدین نیز در جریان این درگیری کشته شد و 4 تن از نیروهای پلیس نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1