خبر فوری

 
 
هلاکت 3 شبه نظامی لشکر طیبه در جریان درگیری با نیروهای ارتش هند در بارهموله کشمیر
کد خبر :192524872

15:09 1401/02/02


برچسب ها : بارهموله, پلیس جامو و کشمیر, تروریست های لشکر طیبه, عملیات نظامی, عملیات نیروهای پلیس هند, لشکر طیبه, نیروهای ذخیره پلیس مرکزی, کشمیر هند,

در جریان درگیری میان تروریست ها و نیروهای امنیتی هند در شهرستان بارهموله منطقه کشمیر هند 3 عضو گروه تروریستی لشکر طیبه کشته شده و 4 تن دیگر از جمله 3 نظامی هندی نیز زخمی شدند.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| در جریان درگیری میان تروریست ها و نیروهای امنیتی هند در شهرستان بارهموله منطقه کشمیر هند 3 عضو گروه تروریستی لشکر طیبه کشته شده و 4 تن دیگر از جمله 3 نظامی هندی نیز زخمی شدند.

طبق گفته بازرس کل پلیس کشمیر، پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تعدادی از شبه نظامیان در منطقه مالوا شهرستان بارهموله واقع در شمال کشمیر هند پلیس و نیروهای امنیتی هند ساعات آغازین صبح پنجشنبه عملیات مشترکی را آغاز نمودند.

وی افزود: نیروهای امنیتی هند با به محاصره درآوردن مخفیگاه تروریست ها عرصه را بر تروریست ها تنگ نمودند، تروریست ها پس از آنکه خود را در محاصره نیروهای امنیتی دیدند اقدام به تیراندازی بی هدف جهت فرار از محل نمودند اما با توجه به استراتژی عملیاتی نیروهای امنیتی هیچ فرصتی برای فرار از چنگ قانون برای تروریست ها فراهم نشد، بدین ترتیب دو طرف وارد درگیری با یکدیگر شدند.

در جریان این درگیری و تبادل آتش میان دو طرف سه عضو گروه تروریستی لشکر طیبه از جمله یک فرمانده ارشد این گروه به نام یوسف کانتر به هلاکت رسیدند.

به گفته بازرس کل پلیس کشمیر، یوسف در چندین مورد حمله تروریستی علیه نیروهای امنیتی و مردم از جمله قتل افسر پلیس منطقه جامو و کشمیر و برادر وی، قتل یک سرباز ارتش و یک شهروند غیر نظامی در شهرستان بدگام نقش داشت.

در جریان این درگیری 3 نظامی ارتش به همراه یک شهروند غیر نظامی دچار جراحت شدند که بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

طبق اعلام یک مقام پلیس از تروریست های کشته شده چندین قبضه سلاح به همراه مهمات کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1