خبر فوری

 
 
هلاکت 3 تروریست داعشی در مرز پاکستان با افغانستان طی عملیات پلیس مبارزه با تروریسم
کد خبر :716589347

14:21 1401/06/26


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پلیس مبارزه با تروریسم, تروریست های داعش, داعش خراسان, شهرستان خیبر, عملیات, مرز پاکستان و افغانستان, هلاکت تروریست ها, کشف سلاح و مهمات,

نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در منطقه جمرود شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا در نزدیکی مرز پاکستان با افغانستان، 3 تروریست داعش خراسان را به هلاکت رساندند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در منطقه جمرود شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا در نزدیکی مرز پاکستان با افغانستان، 3 تروریست داعش خراسان را به هلاکت رساندند.

نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم پس از دریافت اطلاعات محل استقرار تروریست های داعش خراسان در منطقه مذکور، به این منطقه اعزام شده و طی طی تبادل آتش بین آن ها و تروریست ها، 3 تروریست داعش خراسان به هلاکت رسیدند.

از وسایل تروریست های هلاک شده 3 سلاح کلاشینکف، 12 خشاب، 2 نارنجک و تعداد زیادی فشنگ و مواد منفجره کشف و ضبط شد. تروریست های هلاک شده داعش خراسان به نام اکرام الله معروف به محسن، مرسلا خان معروف به قاری و ارشاد قصد انجام عملیات تروریستی را داشتند که به هلاکت رسیدند.

طی این عملیات 3 یا 4 تروریست نیز از تاریکی شب استفاده کرده و فرار کردند. نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم عملیات جستجو برای دستگیری تروریست های فراری را آغاز کرده اند.

ارسال نظر

 
1