خبر فوری

 
 
هلاکت 28 تروریست داعشی به همراه فرماندهان این گروه در ننگرهار افغانستان
کد خبر :225751853

16:24 1397/10/10


برچسب ها : افغانستان, تروریست, تروریسم, داعش,

طی درگیری بوجود آمده میان نظامیان افغانستان و گروه تروریستی داعش در منطقه اچین در استان ننگرهار افغانستان، نظامیان موفق به هلاکت 28 تن از تروریست های داعش شدند.


 

به گزارش راز نيوز، طی درگیری بوجود آمده میان نظامیان افغانستان و گروه تروریستی داعش در منطقه اچین در استان ننگرهار افغانستان، نظامیان موفق به هلاکت 28 تن از تروریست های داعش شدند. گفتنی است طی این درگیری به همراه صدیق یار از فرماندهان اطلاعاتی داعش، سه تن از دیگر فرماندهان این گروه تروریستی به نام های عمر شاهد، هادی اورکزئی و شاهد کنری نیز به هلاکت رسیده اند.

عطاء الله خوگیانی سخنگوی استاندار ننگرهار در مصاحبه ای با رسانه های محلی ابراز داشت، نیروهای تیپ 20 ارتش افغانستان با انجام عملیات هایی در روز گذشته در منطقه اچین ، موفق به انهدام 4 مقر داعش در این منطقه شدند. گفتنی است طی این عملیات نیروهای ارتش، 28 تن از تروریست های داعشی اعم از شبه نظامی و فرماندهان را به هلاکت رساندند.

سخنگو همچنین اذعان داشت که این حمله، در دو مجموعه هوایی و زمینی انجام شده است. وی افزود، در این حمله، آسیبی به غیر نظامیان و نظامیان ارتش افغانستان وارد نشده است.

ارسال نظر

 
1