خبر فوری

 
 
هلاکت 22 تن از عناصر تروریستی داعش در ننگرهار افغانستان
کد خبر :1118453802

18:26 1398/02/10


برچسب ها : ارتش, افغانستان, تروریست, تروریسم, داعش,

سخنگوی نیروهای مسلح افغانستان طی بیانیه ای گفت : شب گذشته نیروهای ویژه زمینی ارتش با همکاری نیروی هوایی عملیاتی گسترده را در منطقه خوگیانی استان ننگرهار آغاز کردند که در نتیجه این عملیات موفقیت آمیز، به همراه 3 تن از فرماندهان داعش، 22 تن از عناصر تروریستی این گروه به هلاکت رسیدند.


 

به گزارش رازنیوز، سخنگوی نیروهای مسلح افغانستان طی بیانیه ای گفت : شب گذشته نیروهای ویژه زمینی ارتش با همکاری نیروی هوایی عملیاتی گسترده را در منطقه خوگیانی استان ننگرهار علیه 4 پایگاه تروریستی داعش آغاز کردند که در نتیجه این عملیات موفقیت آمیز، به همراه 3 تن از فرماندهان داعش، 22 تن از عناصر تروریستی این گروه به هلاکت رسیدند. وی افزود، طی عملیات توانستیم 4 مخفیگاه عناصر داعشی را منهدم و مقداری اسلحه، مین، تسلیحات نظامی و مواد منفجره را کشف کنیم. از طرفی نیز نیروهای امنیتی پس از دستگیری دو فرد مشکوک در ارتباط با داعش، توانستند مین های کارگزاری شده در اطراف منطقه را خنثی کنند.
گفته می شود که طی این عملیات خسارتی به نیروهای امنیتی یا مردم وارد نشده است. استان ننگرهار از جمله استان های ناامن در شرق افغانستان است که گروه های تروریستی طالبان و داعش به طور گسترده در بخش هایی از آن فعالیت می کنند.

ارسال نظر

 
1