خبر فوری

 
 
هلاکت 11 تروریست داعش در عملیات دایره مبارزه با تروریسم پلیس در منطقه مستونگ ایالت بلوچستان
کد خبر :1834399706

12:22 1400/06/09


برچسب ها : پلیس ایالت بلوچستان, تروریست, تروریسم, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, مستونگ, هلاکت,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت بلوچستان از کشته شدن 11 تروریست طی عملیاتی در منطقه مستونگ خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت بلوچستان از کشته شدن 11 تروریست وابسته به گروه تروریستی داعش شاخه پاکستان طی عملیاتی در منطقه مستونگ خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت بلوچستان طی بیانیه ای مدعی شد در یک عملیات اطلاعاتی در منطقه قمر مزار عباد واقع در شهرستان مستونگ و 60 کیلومتری جنوب کویته مرکز ایالت بلوچستان 11 نفر از افراد وابسته به گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

دایره مبارزه با تروریسم پلیس با این وجود از شرح جزئیات این عملیات و اسامی تروریست های به هلاکت رسیده در جریان این عملیات خودداری کرد.

گفتنی است دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت بلوچستان طی روزهای اخیر مدعی شناسایی و هلاکت افراد مختلفی در آنچه که به عنوان عملیات تروریستی می خواند شده است، این در حالی است که طبق گفته منابع بلوچ تمامی افراد به قتل رسیده در عملیات های دایره مبارزه با تروریسم مدت ها قبل به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و در زندان های مخوف اطلاعاتی حضور داشتند.

این منابع بلوچ با ارائه اسناد و مدارک قابل استناد اعلام نمودند سرویس های اطلاعاتی پاکستان سعی دارند با هدف سرکوب شهروندان بی گناه بلوچ با تحویل افراد ربوده شده به دایره مبارزه با تروریسم آنان را در عملیات های ساختگی به قتل برسانند.

لازم به ذکر است در حال حاضر تعداد زیادی از شهروندان بلوچ در زندان های مخوف سازمان های اطلاعاتی پاکستان حضور دارند و هیچ کس از وضعیت آنان مطلع نیست.

چندی پیش نیز دایره مبارزه با تروریسم مدعی شده 7 تروریست را در یک عملیات در لورالائی به هلاکت رسانده است که بعدها مشخص گردید تمامی این افراد پیش تر به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بودند.

اسامی سه تن از افراد به قتل رسیده در عملیات ساختگی دایره مبارزه با تروریسم عبدالغنی، عبدالحاد و صدام حسین اعلام شده است که همگی آنان در بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان قرار داشتند.

ارسال نظر

 
1