خبر فوری

 
 
هلاکت ۴ شبه نظامی کشمیری در جریان درگیری با پلیس هند
کد خبر :158449204

15:28 1399/08/29


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, پلیس هند, جیش محمد, درگیری, شبه نظامیان کشمیری, کشمیر هند,

در جریان درگیری میان نیروهای پلیس هند و شبه نظامیان کشمیری بزرگراه جامو به سری نگر ۴ شبه نظامی کشمیری به هلاکت رسیدند و دو نیروی پلیس نیز زخمی شدند.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| در جریان درگیری میان نیروهای پلیس هند و شبه نظامیان کشمیری بزرگراه جامو به سری نگر ۴ شبه نظامی کشمیری به هلاکت رسیدند و دو نیروی پلیس نیز زخمی شدند.
بر اساس جزئیات منتشر شده، ۴ شبه نظامی کشمیری وابسته به گروه تروریستی جیش محمد که به صورت مخفیانه در حال طی مسیر به سمت سری نگر مرکز منطقه کشمیر بودند توسط پلیس مورد شناسایی قرار گرفتند.

طبق گفته پلیس هند، این شبه نظامیان قصد داشتند با پنهان شدن در داخل یک دستگاه کامیون وارد منطقه کشمیر شوند که در حوالی ساعت ۵ صبح امروز در محل عوارضی بزرگراه جامو به سری نگر در منطقه نگروتا توسط پلیس متوقف شدند.
گفتنی است نیروهای پلیس در حال بازرسی کامیون مذکور بودند که توسط شبه نظامیان مستقر در داخل خودرو هدف تیراندازی قرار گرفتند.
نیروهای پلیس نیز بلافاصله در واکنش به این اقدام، به تیراندازی پرداخته و وارد درگیری با شبه نظامیان شدند، در جریان این درگیری که نزدیک به ۳ ساعت به طول انجامید ۴ شبه نظامی کشمیری به هلاکت رسیده و ۲ نیروی پلیس نیز دچار جراحت شدند، این در حالی است که راننده دستگاه کامیون موفق به فرار از محل شد.
از کامیون مذکور تعداد ۱۱ قبضه اسلحه کلاشینکف، سه عدد کلت کمری، ۲۹ عدد نارنجک دستی به همراه مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1