خبر فوری

 
 
هلاکت یک فرمانده مهم تحریک طالبان پاکستان در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1768666295

11:38 1400/09/25


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پلیس, درگیری مسلحانه, دیره اسماعیل خان, نیروهای امنیتی, هلاکت تروریست ها,

طی درگیری پلیس و نیروهای امنیتی با تروریست های تحریک طالبان پاکستان در منطقه تکواره شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا یک فرمانده مهم تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | طی درگیری پلیس و نیروهای امنیتی با تروریست های تحریک طالبان پاکستان در منطقه تکواره شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا یک فرمانده مهم تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.

پلیس اعلام کرد: پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی مشترک در منطقه تکواره شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا به تروریست ها حمله کردند. تروریست ها پس از مشاهده پلیس و نیروهای امنیتی شروع به تیراندازی کرده و 3 نارنجک به سمت آن ها پرتاب کردند.

پلیس همچنین اعلام کرد: طاهر زمان معروف به طارق، باسط و شیخ فرمانده مهم تحریک طالبان پاکستان طی این عملیات مشترک پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان به هلاکت رسید. وی در چند حمله به نیروهای امنیتی، پلیس مبارزه با تروریسم، نیروهای ارتش پاکستان، خوردوی ون پلیس، نصب بمب های کنترل از راه دور و غیره نقش داشته و تحت تعقیب بود. پس از هلاکت وی تروریست های تحریک طالبان موفق به فرار از منطقه شدند.

وی علاوه بر مشارکت در انفجار و تیراندازی به افسر کلانتری شهرستان کلاچی، در حمله به خودروی خالد خان معاون فرمانده پلیس نیز نقش داشت. از وسایل وی نارنجک، اسلحه کلاشنکف، سلاح های سنگین و اتوماتیک و مهمات کشف و ضبط شد.

همچنین طی این درگیری 2 غیرنظامی جان باخته و 2 غیر نظامی دیگر زخمی شدند. این 2 غیرنظامی زخمی شده به بیمارستان منتقل شده اند.

ارسال نظر

 
1