خبر فوری

 
 
هلاکت یک عامل ترورهای زنجیره ای در عملیات مشترک نیروهای امنیتی در کراچی
کد خبر :392999653

10:05 1398/10/01


برچسب ها : پلیس کراچی, ترور کننده, نیروهای رنجرز, هلاکت,

یک عامل ترورهای زنجیره‌ای در عملیات مشترک پلیس و نیروهای رنجرز و درگیری به هلاکت رسید.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| یک عامل ترورهای زنجیره‌ای در عملیات مشترک پلیس و نیروهای رنجرز و درگیری به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروهای ویژه رنجرز؛ پس از اطلاع از حضور تعدادی از مجرمان سابقه دار در منطقه منگوپیر نیروهای رنجرز و پلیس اقدام به عملیات مشترک در این منطقه نمودند.

وی افزود: پس از حضور نیروهای امنیتی عبدالله محسود شروع به تیراندازی و مقابله با نیروهای پلیس و رنجرز نمود، طبق اطلاعات اولیه وی ابتدا به همراه دو تن از همدستان خود به نام‌های شیرالله معروف به شینا و محمد سهیل در وضعیت زخمی بازداشت شد، همچنین دو تن دیگر از همدستان وی موفق به فرار از منطقه شدند.

سخنگوی نیروهای رنجرز در ادامه گفت: پس از انتقال مجروحان بازداشت شده به بیمارستان شهید عباسی، پزشکان از مرگ عبدالله محسود خبر دادند.

سپس دو مجروح دیگر به بیمارستان جناح شهر کراچی منتقل شدند، طبق گفته مقامات بیمارستان متهم 15 ساله به نام سهیل از ناحیه صورت و پای چپ هدف اصابت گلوله قرار گرفته و متهم دیگر به نام شیرالله نیز از ناحیه دست راست خود زخمی شده است.

طبق گفته سخنگوی نیروهای رنجرز، عبدالله محسود از عاملان ترور سابقه دار در شهر کراچی بوده و در مناطق سهراب گوت، جنجار گوت، گلشن معمار، نیو کراچی، منگو پیر، بزرگراه و میدان تره بار این شهر سرکردگی جرائم مختلف را بر عهده داشت.

وی با به همراه داشتن 10 نفر با تشکیل گروه در جرائم مختلف از جمله زورگیری در سطح شهر، گروگان گیری با هدف باج گرفتن و ترور افسران و اعضای سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان نقش داشت و در چندین مرکز پلیس در سطح شهر کراچی دارای پرونده عمومی می‌باشد.

سخنگوی نیروهای رنجرز افزود: از این مجرمان مقادیر زیاد سلاح و مواد منفجره به همراه 2 موتورسیکلت سرقتی که دو روز پیش ربوده شده بود کشف و ضبط شده است.

ارسال نظر

 
1