خبر فوری

 
 
هلاکت یک شبه نظامی در عملیات نیروهای امنیتی هند در پولوامای کشمیر
کد خبر :1235632247

13:39 1399/08/16


برچسب ها : ارتش هند, پلیس هند, پولواما, جامو و کشمیر, شبه نظامیان کشمیری, کشمیر هند,

در جریان عملیات نیروهیا امنیتی هند در منطقه پانپور از توابع پولوامای کشمیر یک شبه نظامی کشمیری به هلاکت رسید و یک شهروند غیر نظامی نیز جان باخت.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات نیروهیا امنیتی هند در منطقه پانپور از توابع پولوامای کشمیر یک شبه نظامی کشمیری به هلاکت رسید و یک شهروند غیر نظامی نیز جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی هند عملیاتی را در منطقه پانپور از توابع پولواما آغاز نمودند که با واکنش شبه نظامیان وارد درگیری با آنان شدند در جریان این درگیری های که از عصر روز پنجشنبه آغاز گردید یک شبه نظامی کشمیری به هلاکت رسید و یک شهروند غیر نظامی به علت اصابت گلوله یکی از طرفین جان خود را از دست داد، همچنین گفته می شود یک شبه نظامی کشمیری خود را در مقابل نیروهای امنیتی هند تسلیم نمود.

یک منبع آگاه در دولت محلی جامو و کشمیر در این خصوص خبر داد: در درگیری میان شبه نظامیان کشمیری و نیروهای ارتش هند در پولواما دو شهروند غیر نظامی کشمیری دچار جراحت شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند، اما یکی از مجروحان به نام عابد نبی به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان شری مهاراجه سینگ در سری نگر جان خود را از دست داد.

ارسال نظر

 
1