خبر فوری

 
 
هلاکت چهار شبه نظامی در عملیات نیروهای هندی در جنوب کشمیر
کد خبر :2135997328

11:45 1400/04/17


برچسب ها : ارتش هند, پلیس جامو و کشمیر, پلیس هند, شبه نظامیان کشمیری, نیروی پلیس ذخیره مرکزی هند, کشمیر هند,

پلیس منطقه جامو و کشمیر از کشته شدن چهار شبه نظامی کشمیری در دو عملیات جداگانه شب گذشته در شهرستان های پولوامه و کولگام کشمیر خبر داد.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| پلیس منطقه جامو و کشمیر از کشته شدن چهار شبه نظامی کشمیری در دو عملیات جداگانه شب گذشته در شهرستان های پولوامه و کولگام کشمیر خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی دو عملیات جداگانه شب گذشته پلیس و نیروهای ارتش هند در مناطق پوچل شهرستان پولوامه و روستای زدورا در شهرستان کولگام کشمیر دست کم چهار شبه نظامی کشمیری به هلاکت رسیدند.

یک مقام محلی پلیس جامو و کشمیر در این خصوص خبر داد: طی درگیری میان نیروهای پلیس و شبه نظامیان کشمیری در روستای زدورا از توابع کولگام کشمیر دو تروریست وابسته به لشکر طیبه به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در این عملیات یکی از دسته های نظامی ارتش هند و پلیس حضور داشتند.

این مقام پلیس خاطرنشان کرد: همچنین در جریان یک درگیری مسلحانه میان شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در منطقه پوچل از توابع پولوامه نیز دو شبه نظامی کشته شدند، ما در حال تلاش برای شناسایی هویت کشته شدگان هستیم.

ویجی کمار بازرس کل پلیس منطقه جامو و کشمیر نیز طی اظهاراتی از کشته 5 شبه نظامی کشمیری ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد.

وی افزود: پلیس و دیگر نیروهای امنیتی شایسته تبریک هستند، زیرا در این عملیات ها هیچگونه تلفاتی از میان مردم و نیروهای ما نداشته ایم.

ارسال نظر

 
1