خبر فوری

 
 
هلاکت و دستگیری عناصر تروریستی طالبان پاکستان در ایالات سند و خیبر پختون خوا
کد خبر :1246215811

14:06 1400/01/20


برچسب ها : پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, ترور کننده, تروریست, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم,

طی عملیات نیروهای امنیتی در ایالات سند و خیبر پختون خوا، یکی از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان از سکهر دستگیر و یکی از ترور کننده های این گروه تروریستی در بنون به هلاکت رسیده است.


سند/خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی عملیات نیروهای امنیتی در ایالات سند و خیبر پختون خوا، یکی از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان از سکهر دستگیر و یکی از ترور کننده های این گروه تروریستی در بنون به هلاکت رسیده است.

براساس گزارش، دایره مبارزه با تروریسم بخش ایالت سند طی عملیاتی در شهرستان سکهر یکی از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان مخفی شده به نام رحیم را دستگیر و از نزد وی یک کیف حاوی مواد منفجره کشف کرده است. به گفته دایره مبارزه با تروریسم، تروریست حین عملیات سوات متواری شده و در شهرستان سکهر مخفی شده بود. وی سال 2009 میلادی به عضویت این گروه درآمده و به همراه فرمانده رحیم خان عملیات های تروریستی انجام می داده است.

 

از طرفی طی عملیات مشترک پلیس بنون و دایره مبارزه با تروریسم در شهرک شپ پس از درگیری طولانی مدت با فرد ترور کننده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام سلمان فرزند رحیم ساکن سپینه تنگی دومیل، فرد تروریست به هلاکت رسید. براساس گزارش، از محل عملیات یک سلاح 9 میلی متر به همراه دو خشاب و یک عدد نارنجک کشف شده است. ترور کننده در ترور پاسبان پلیس نقیب الله دست داشته و تحت تعقیب دایره مبارزه با تروریسم بود، همچنین تحت پرونده های مختلف وی توسط نیروی پلیس بنون نیز تحت تعقیب بود.

ارسال نظر

 
1