خبر فوری

 
 
هلاکت فرمانده طالبان در پی حمله هوایی افغانستان + خبرهای کوتاه دیگر
کد خبر :577811439

17:25 1397/09/18


برچسب ها : ائتلاف, ارتش, افغانستان, تروریست, تروریسم, طالبان,

کابل : در پی حمله هوایی در افغانستان یکی از فرمانده هان طالبان کشته و 11 نفر ربوده شده نیز در عملیاتی توسط ارتش افغانستان بازگردانده شدند.



به گزارش راز نيوز، در اثر منفجر شدن بمب نصب شده در کنار خیابانی در هرات افغانستان 3 نفر از یک خانواده محلی جان باختند.

در هلمند نیز دسته های نظامی ارتش افغانستان در حمله ای به جنگجویان، 11 تن از افراد ربوده شده را نجات داده و به خانواده هایشان بازگرداندند. طالبان 3 ماه قبل این افراد را به دلیل همکاری با ارتش افغانستان ربوده بود.

ناگفته نماند که ارتش افغانستان در ننگرهار نیز ادعای دستگیری 3 تن از عناصر خطر ناک داعش را کرده است. پس از دستگیری این افراد، ارتش افغانستان اسلحه و مواد منفجره با مقدار بالایی را از تروریست ها کشف و ضبط کرد.

در پی حمله هوایی نیروهای متحده در جوزجان افغانستان یکی از فرماندهان طالبان به نام ولی محمد کشته شد. این حمله هوایی توسط نیروهای اطلاعاتی و در پی به دست آمدن اطلاعاتی از طالبان انجام شده است. حمله هوایی منجر به زخمی شدن تعدادی از افراد مسلح نیز شد که پس از بمباران منطقه توسط جنگنده نیروی ائتلاف، افراد مسلح از منطقه فرار کردند.

لازم به ذکر است که پس از افزایش حملات گروه تروریستی طالبان در افغانستان، نیروهای اطلاعاتی امنیتی افغانستان و ارتش متحده نیز تعداد عملیات های خود را افزایش داده است.

ارسال نظر

 
1