خبر فوری

 
 
هلاکت فرمانده ارشد لشکر اسلام در ننگرهار افغانستان
کد خبر :1247851664

10:16 1398/05/13


برچسب ها : گروه تروریستی, گروه تروریستی تحریک لشکر اسلام, ننگرهار, هلاکت,

واجد ملک دین خیل فرمانده ارشد لشکر اسلام از گروه های تروریستی فعال در منطقه خیبر ایجنسی پاکستان، بر اثر تیراندازی گروه مخالف خود در ولایت ننگرهار افغانستان به هلاکت رسید.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز واجد ملک دین خیل فرمانده ارشد لشکر اسلام از گروه های تروریستی فعال در منطقه خیبر ایجنسی پاکستان، بر اثر تیراندازی گروه مخالف خود در ولایت ننگرهار افغانستان به هلاکت رسید.

طبق جزئیات اعلام شده از سوی منابع آگاه، واجد ملک پس از نزاع با یکی از اعضای گروهک تروریستی قاری سلیمان، توسط وی به ضرب گلوله در ولایت ننگرهار افغانستان به هلاکت رسید.

بر اساس گزارش منابع امنیتی واجد ملک دین خیل از فرماندهان ارشد گروه تروریستی لشکر اسلام از سال 2004 میلادی در کنار گروهک تروریستی دیگری به نام انصار الاسلام مشغول فعالیت های تروریستی و مبارزه با نیروهای ارتش پاکستان در وادی تیراه واقع در مناطق قبایلی فدرال ایالت خیبر پختون خوا بود.

طبق گفته منابع آگاه، وی تا مدت ها در عملیات های مختلف ارتش پاکستان علیه ارتش به مبارزه پرداخت و پس از آغاز عملیات دیگر ارتش پاکستان به نام خیبر 1 به همراه امیر منگل باغ از دیگر فرماندهان لشکر اسلام به افغانستان گریخت، وی علاوه بر ارتش پاکستان، تحت تعقیب پلیس پیشاور نیز بود.

ارسال نظر

 
1