خبر فوری

 
هلاکت سخنگوی اسبق طالبان پاکستان در خاک افغانستان
کد خبر :1770933528

17:17 1398/10/08


برچسب ها : اداره ملی مبارزه با تروریسم, پاکستان, پاکستان و افغانستان, تروریست, سخنگوی طالبان, طالبان افغانستان, طالبان پاکستان,

جسد قاری سیف الله معروف به گیلامن سخنگوی اسبق گروه کرم ایجنسی شاخه طالبان پاکستان و مدعی امیر گروه حسین و سخنگوی گروه حکیم الله محسود، در حجره یکی از دوستان خود در پادگان گلان استان خوست افغانستان کشف شده است.


خوست: به گزارش راز نیوز| جسد قاری سیف الله معروف به گیلامن سخنگوی اسبق گروه کرم ایجنسی شاخه طالبان پاکستان و مدعی امیر گروه حسین و سخنگوی گروه حکیم الله محسود، در حجره یکی از دوستان خود در پادگان گلان استان خوست افغانستان کشف شده است. طبق گزارش منابع، قاری سیف الله برای انجام کاری به مکان ذکر شده سفر کرده بود که روز گذشته جسد وی در حجره دوست او کشف شده بود. گفته می‌شود که دو مهمان پس از ورود به حجره وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و بوسیله سلاح کمری قاری سیف الله، به سمت او دو تیر شلیک کرده و شبانه از محل فرار کردند.
طبق گزارشات منابع خبری، هرچند که وی در حال حاضر سمتی در گروه تروریستی طالبان یا حزب الاحرار، جماعت الاحرار، طالبان افغانستان و داعش نداشته است، اما وی در فضای مجازی خود را به عنوان سخنگو و رئیس معرفی می‌کرد. مقتول 10 ماه قبل پس از گذراندن حبس دوساله خود نزد نیروهای امنیتی افغانستان، آزاد شده بود.

ارسال نظر

 
1