خبر فوری

 
هلاکت دو تن از عناصر تروریستی داعش درپی عملیات نیروهای امنیتی در خضدار
کد خبر :45174707

13:05 1401/07/01


برچسب ها : CTD, اداره مبارزه با تروریسم, بلوچستان, بلوچستان پاکستان, تروریست, تروریست های داعش, تروریست های داعشی, تروریسم, خضدار, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان مبارزه با تروریسم, گروه تروریستی داعش, لشکر خراسان داعش, نفوذ داعش در پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان پاکستان طی عملیاتی در منطقه سورگز شهرستان خضدار دو تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه تروریستی داعش شاخه خراسان را به هلاکت رساند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان پاکستان طی عملیاتی در منطقه سورگز شهرستان خضدار دو تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه تروریستی داعش شاخه خراسان را به هلاکت رساند.

براساس جزئیات منتشر شده، با ورود نیروهای امنیتی به منطقه فوق الذکر، درگیری میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی آغاز شد که طی تبادل آتش دو تن از عناصر تروریستی داعش خراسان از جمله مطیع الله با نام مستعار بسم الله به هلاکت رسیده و سه تن نیز موفق به فرار شدند.

گفته می شود قیمت سر مطیع الله، یک میلیون روپیه تعیین شده بود. همچنین از محل عملیات سلاح های به روز، مهمات نظامی و اسناد سری نیز کشف و ضبط شده است.

به گفته گزارش های منتشر شده، عناصر تروریستی برای حمله به تاسیسات مهم از شهداد کوت ایالت سند به شهرستان خضدار ایالت بلوچستان آمده بودند.

ارسال نظر

 
1