خبر فوری

 
 
هلاکت دو تن از عناصر تروریستی تی تی پی در وزیرستان شمالی / مردم: درگیری ساختگی بود
کد خبر :1353728832

13:26 1400/08/09


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری, عملیات ساختگی, منطقه میر علی, وزیرستان شمالی,

دایره مبارزه با تروریسم از کشته شدن دو تن از عناصر تروریستی وابسته به تحریک طالبان پاکستان طی عملیاتی در وزیرستان شمالی خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم در بیانیه ای از کشته شدن دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی عملیات نیروهای بخش بنون در منطقه اسپین وام بولی خبر داد .

براساس گزارش منتشر شده، این عملیات که شب 8 آبان انجام شد، با رسیدن نیروها به منطقه، عناصر تروریستی آغاز به تیراندازی به سمت نیروهای تیم عملیات جستجو کردند، طی درگیری دوطرفه دو نفر به اسم لعل مرجان ملقب به یاسر و زر قیوم ملقب به زرگِ وابسته به گروه فرمانده علیم خان خوشحالی تحریک طالبان پاکستان کشته شدند.

این درحالی است که برخی منابع در توییتر با نشر پیامی اظهار داشتند که لعل مرجان فرد کشته شده در این حادثه، 8 ماه قبل توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم CTD ربوده شده بود که اهالی منطقه به دلیل این درگیری ساختگی درحال تظاهرات و تحصن در میدان میرعلی هستند.

ارسال نظر

 
1