خبر فوری

 
هلاکت تروریست عضو داعش که در عملیات انتحاری شهر پیشاور نقش داشت
کد خبر :1448523349

17:07 1401/01/07


برچسب ها : انفجار تروریستی, پلیس پیشاور, تروریست ها, تروریست های داعش, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری, هلاکت تروریست ها,

طی عملیات مشترک پلیس و دایره مبارزه با تروریسم، یک عنصر تروریستی به نام دانیال عضو داعش که در عملیات انتحاری مسجد امامیه کوچه رسالدار شهر پیشاور نقش داشت، به هلاکت رسید.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز | طی عملیات مشترک پلیس و دایره مبارزه با تروریسم، یک عنصر تروریستی به نام دانیال عضو داعش که در عملیات انتحاری مسجد امامیه کوچه رسالدار شهر پیشاور نقش داشت، به هلاکت رسید.

به گفته پلیس، در این عملیات، میان نیروهای امنیتی و تروریست ها درگیری رخ داد که در نتیجه، یک تروریست کشته و 2 تن از منطقه گریختند.

به گفته دایره مبارزه با تروریسم، تروریست دانیال، در عملیات انتحاری مسجد امامیه، قتل هدفمند ماموران راهنمایی و رانندگی، حمله به ون سیار جالوزی، قتل هدفمند ساتنام سینگ و کشیش ویلیام سراج دست داشته است.

لازم به ذکر است که در تاریخ 13 اسفند 1400 (4 مارس 2022) عناصر تروریستی داعش، مسجد امامیه در منطقه رسالدار شهر پیشاور را طی عملیات انتحاری مورد هدف قرار دادند که بر اثر این انفجار، 70 تن از شیعیان حاضر در نماز جمعه به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

 
1