خبر فوری

 
 
هشدار نیروی دریایی پاکستان به یک زیردریایی هند در حین تلاش برای ورود به مرز آبی این کشور
کد خبر :732578983

11:54 1397/12/14


برچسب ها : جنگ هند و پاکستان, زیردریایی, نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی هند,

نیروی دریایی پاکستان یک زیردریایی هند را که قصد ورود به مرز آبی این کشور داشت را شناسایی نمود و مانع ورود این زیردریایی به داخل آب های پاکستان شد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو پس از نقض حریم هوایی پاکستان توسط جنگنده های هند در روزهای گذشته، نیروی دریایی پاکستان یک زیردریایی هند را که قصد ورود به مرز آبی این کشور داشت را شناسایی نمود و مانع ورود این زیردریایی به داخل آب های پاکستان شد.

بر اساس اعلام سخنگوی نیروی دریایی ارتش پاکستان، این نیرو همواره با مهارت های کامل آماده مقابله با هرگونه تجاوز دشمن به آب های این کشور میباشد و اکنون نیز با شناسایی دقیق و به هنگام زیردریایی هند، آن را از ادامه مسیر به سمت آب های داخلی بازداشت.

وی افزود: با توجه به سیاست های صلح جویانه دولت پاکستان، نیروهای ما این زیردریایی را هدف قرار ندادند که این نشانه ای از صلح طلبی پاکستان برای ایجاد ثبات در منطقه است.

وی خاطر نشان کرد پس از نوامبر سال 2016 میلادی، نیروی دریایی پاکستان برای دومین مرتبه زیردریایی هند را شناسایی نموده است و نیروهای ما تلاش زیردریایی هند برای حضور مخفیانه در حریم آبی پاکستان را ناکام گذاشتند، هند باید با عبرت از این موضوع برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه تلاش و همکاری نماید.

سخنگوی نیروی دریایی پاکستان ادامه داد: شناسایی زیردریایی هند با استفاده از تکنولوژی های جدید نیروی دریایی پاکستان، نوعی شکست نیروی دریایی هند تلقی میگردد و نشانه ای از مهارت بالای نیروی دریایی پاکستان است.

وی گفت: نیروی دریایی پاکستان همواره برای دفاع از حریم آبی این کشور آماده و بیدار است و هرگونه تجاوز از سوی دشمن را به صورت سنگین پاسخ خواهد داد.

ارسال نظر

 
1