خبر فوری

 
 
هشدار مجدد واشنگتن به پاکستان:سیاست ما در قبال منطقه جنوب آسیا تغییر نکرده است
کد خبر :696271480

10:38 1397/08/02


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, مائیک پامپیو,

مائیک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در سخنان خود گفت که وی در دیدار چند هفته گذشته خود با مقامات پاکستانی به آنان خبر داده بود که سیاست های ایالات متحده در قبال منطقه جنوب آسیا تغییر نکرده است.


 

واشنگتن:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو،مائیک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در سخنان خود گفت که وی در دیدار چند هفته گذشته خود با مقامات پاکستانی به آنان خبر داده بود که سیاست های ایالات متحده در قبال منطقه جنوب آسیا تغییر نکرده است.

وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در نشست خبری خود در واشنگتن گفت:انتظار ما این است که پاکستان در مرزهای غربی خود تروریست ها را پناه ندهد

وی اظهار داشت:ما امیدواریم پاکستان به هدف برنامه ریزی شده ما برسد و چنانچه پاکستان در این باره خالصانه عمل ننماید،مسئولیت عواقب آن بر عهده پاکستان خواهد بود.

مائیک پمپئو در ادامه افزود:پاکستان نکته مد نظر ما را به خوبی درک میکند و برای انجام مسئولیت های خود در حال تلاش است و ما امیدوار هستیم پاکستان به اهداف تعیین شده ما دست یابد.

هفته گذشته نیز هنری انشر مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا طی سخنانی گفته بود: موقعیت برای دولت عمران خان موقعیت جهت بهبود روابط دو طرفه فراهم است و اسلام آباد نیاز به ترک سیاست های گذشته خود در قبال افغانستان را خواهد داشت.

وی افزود:ما اقداماتی را از سوی پاکستان مشاهده کرده ایم اما جدیتی در فعالیت های پاکستان برای مبارزه با تروریسم را مشاهده نمیکنیم و ما تا زمانی که پاکستان سیاست خود در قبال افغانستان را تغییر ندهد ما از اعمال فشار دست برنخواهیم داشت.

ارسال نظر

 
1