خبر فوری

 
 
هشدار بی ال اف: نایب بخشدار تمپ دست از آزار و اذیت خانواده شهدا بر دارد
کد خبر :913160698

15:08 1399/07/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخشدار, تمپ, جبهه آزادی بخش بلوچ, شبه نظامیان بلوج,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پیامی هشدار آمیز خطاب به نایب بخشدار تمپ، گفت: به هیچ وجه فشار های وارده بر خانواده شهدای مزن بند برای قبول کردن قبر شهدا بدون شناسایی و آزار و اذیت را نخواهیم پذیرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پیامی هشدار آمیز خطاب به نایب بخشدار تمپ، گفت: به هیچ وجه فشار های وارده بر خانواده شهدای مزن بند برای قبول کردن قبر شهدا بدون شناسایی افراد و آزار و اذیت علیه خانواده شهدا را نخواهیم پذیرفت. دولت محلی از انجام اقدامات مشابه ارتش خودداری ورزد که در غیر این صورت، رفتارهایی مشابه اقدامات صورت گرفته علیه ارتش پاکستان، انجام خواهیم داد.

وی افزود: ما برای آخرین بار به رفیق فرزند گزابیک نایب بخشدار تمپ کونشقلات هشدار می دهیم تا دست از آزار و اذیت خانواده شهید عرفان بلوچ و شهید نورجان و قبولاندن قبر ها بدون شناسایی بردارد و در صورت پافشاری، وی مسئول خسارت وارده خواهد بود؛ درصورتی که این قبر ها حقیقتا برای این خانواده ها است، باید با نبش قبر، افراد خوابیده در آن را به خانواده ها نشان دهید تا خانواده هایشان مطمئن شوند، خانواده های شهدا این حق را دارند تا مراسمات مذهبی تشییع و تدفین شهدا را انجام دهند. فشار های ارتش و نایب بخشدار نشان می دهد که این قبر ها برای شهدای شبه نظامی سازمان های بلوچ نیست.

ارسال نظر

 
1